1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Varevogn til flytning? leje/køb Varevogn til flytning? leje/køb

Hej folkens

Jeg skal overtage en lejlighed pr. 1/6 og har nøjagtig 14 dage til at gøre den i stand, dvs. male (meget) og skifte køkken samt flytning.

Min hverdags bil er en Mascot, så det betyder at jeg kan hente én pensel af gangen i Silvan. Ikke super effektivt.

Jeg tænker lidt på at leje eller måske købe en billig varevogn til den periode. Har I nogle erfaringer med det eller måske et endnu bedre forslag?

/Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varevogn til flytning? leje/køb
  • #2   14. maj 2012 prøv at hør din nærmeste peugeot forhandler om de har en de vil leje ud i den periode:-) jeg har lejet bil hos dem nogle gange her i nykøbing på mors, det har kostet ca 150 kr pr dag, måske det kan blive billigere hvis det var over en 14 dage periode, jeg har højst lejet den i en weekend:-) dog aldrig varevogn:-)

• #3   14. maj 2012 http://www.lejetlig.dk

• #4   15. maj 2012 Sidste år lejede jeg en mindre varevogn (en Vivaro var det vist) hos Budget til lidt over 2000 for en uge. Det er langt billigere end Lejetlig, og så får man et køretøj der er nogenlunde nyt.

Har prøvet Lejetlig et par gange, og det er på ingen måde den evt. besparelse værd (efter min mening). Sidste gang fik jeg en gammel Transit der næsten ikke kunne gå i bakgear, ingen af dørlåsene virkede, dækkene var komplet uduelige i regnvejr og så kørte den ca. 4 km/l.

• #5   15. maj 2012 Jeg prøver at kigge på budget.dk. Andre gode bud?

• #6   15. maj 2012 Hvis det er en lokal flytning, ville jeg nok vælge at hente maling og andre småting i bilen, og derefter leje en større varevogn en eller to dage til at flytte i.

• #7   15. maj 2012 Jeg har lige flyttet for min mor, der lejede jeg en flyttetrailer for 400,- for 24 timer hos Shell, de har dem overalt, og de vejer 1000-1100 kg det kan alle biler i mellemklassen trække, du kender sikkert en kammerat med bil der gerne vil hjælpe med flytningen. Få ham til at køre med traileren...

400,- bliver den totale udgift for en flytning!

• #8   15. maj 2012 Jeg vil lige sige at det ikke er til selve flytningen jeg skal bruge den. Det er mens jeg renoverer lejligheden og skal købe møbler, tur til Silvan, hente maling osv osv.

Kommentér på:
Varevogn til flytning? leje/køb

Annonce