Bilbrand 3 3 p båse fra min bil? Bilbrand 3 3 p båse fra min bil?
hej ,,der har til eftermiddag ,været en bilbrad i en bil der overtændte for en uheldig person,,, da der gik ild i motoren... bilen udbrændte totalt, ca 20min inden brandvæsnet kom og slukkede den..
min bil holdte 3 båse fra bilbranden på højre side....
jeg havede ikke rullet vinduet op,da det var varmt og gerne ville lufte bilen ud.... det ser tilsyneladene ud til der er sorte pletter af smog på min bil ...
yderlige mere sagde en brandmand,at min bil på siden virkede meget var... hvad jeg gav ham ret i.. Min bil har plexiglas forlyger,,jeg syntes de er blevet gullige og se på...
mon hans forsikring dækker hvis der er sket noget med min lak.. og smok i bilen? evt forlygter, ham der kørte i bilen havede haft den i 14dage,og ikke nået og omreg bilen i sit navn..
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.645
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Men tøf da ind forbi en autolaker.. Og få ham til at kigge, hvis du er i tvivl.. c",)
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 39
Hvis du har kasko på din bil, anmelder du det til dit forsikringsselskab. De betaler så evt. reparation. Dit selskab sender så kravet videre til den brændte bils ansvarsforsikringsselskab og du skal hverken betale selvrisiko eller taber bonus.
Hvis du kun har ansvarsforsikring, så skal du kontakte den brændte bils forsikringsselskab direkte.
Bilbrand 3 3 p båse fra min bil?