{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.566 visninger | Oprettet:

Flyt dig dog, din NAR! {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en lidt underlig oplevelse med en billist her i dag som jeg gerne vil dele med jer:

Jeg var på vej til træning i Fitness World på Grønløkkevej i Odense i dag. Omkring klokken 17 er der altid mange der gerne vil træne, og derfor er der tit fyldt på parkeringspladsen foran. Derfor vælger mange at holde og vente på at kunne få en plads. Da jeg kommer holder der en gammel Corolla, og jeg kan se fyren indeni holder og venter på, at der kommer en ledig plads. Jeg kører uden om, ham, og et par rækker ned hvor jeg er så heldig at finde en ledig plads i en parkeringsbås. Da jeg er ved at sætte min skivelås på, kommer fyren i Corollaen og råber: " Gider du ikke godt flytte dig fra pladsen så jeg kan holde der i stedet for! " Der var jeg sgu lidt målløs, og så lidt underligt på ham, og spurgte: " Øøøøh, hvorfor?" han svarer så:" Ja båsene er sgu da lavet til os i biler, og ikke til jer motorcyklister der kommer kørende og tror I ejer det hele. Jeg har desuden siddet og holdt i kø for at få den plads, så du skal ikke bare stjæle den foran snotten på mig! " Det skal lige siges, at da jeg passerede ham holdt han stille. Jeg siger så bagefter: " Hvor havde du så tænkt dig jeg skulle holde? Desuden kom jeg til båsen først, så du kan da ikke bare komme og kræve den bare fordi du var her først. Så måtte du være lidt mere vågen og køre herhen og parkere". Men det var satme ikke hans problem, og jeg skulle bare skride fra båsen så han kunne holde der. Nu var jeg egentlig ret irriteret på ham, men havde egentlig nået det punkt hvor jeg ikke gad at høre på ham mere, så satte skivelåsen på, og gik ind og klædte om til min træning.

Er det mig der er forkert på den, og burde jeg have flyttet mig, eller var det bare ham der var det som man kalder en spade?

Nå, men irritationen gav da god motivering til lidt ekstra træning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyt dig dog, din NAR!
  • #1   4. jun 2012 havde du været i bil ,handlet du rigtig... men vil ikke mene en mc skal tage en bås.... vil jeg mene.. alt efter p regler i netop din kommune.. ellers har du ret til den bås...


    mvh


  • #2   4. jun 2012 Du er bestemt ikke forkert på den!
    Jeg havde dog nok haft mine betænkeligheder ved at forlade min kværn efter sådan en svada ;o)


  • #3   4. jun 2012 han var da bare et fjols... brug dog ikk en eneste tanke på ham !!!

  • #4   4. jun 2012 Hvis han tydeligt holder og venter på en plads, så er det da dig der er gal på den.

  • #5   4. jun 2012 Hi...
    'Man oplever ikke meget hvis sådan en hverdagssituation tricker et indlæg herinde ;O)


  • #7   4. jun 2012 Så vidt jeg kan læse mig til, så er parkering af mc i alm bås tilladt i Odense
    http://m.fdm.dk/parkeringsregler/odense


  • #8   4. jun 2012 Hvis han holder stille blot for at se om/hvor der kører nogen ud, så er han jo bare dum...

  • #10   4. jun 2012 Personligt mener jeg ikke man skal fylde en p-plads med sin mc, med mindre der er nok ledige p-pladser.

  • #11   4. jun 2012 Tja, det er sådan, at holder man uden for en bås, ja, så får man en bøde, da det er Europark ( eller noget i den stil ) der ejer parkeringspladsen. Man kan dog holde 1 - 3 timer afhængig af bås gratis. Så det er udelukkende for at holde lovligt, at jeg beholdte båsen.

    Men han holdte helst stille. Om motoren var tændt hørte jeg ikke, men der var ikke lys i lygterne. Så jeg tror bare at han holdte og ventede på, at der kom en ud et eller andet sted.


  • #13   4. jun 2012 Haha snooze you loose!

    Personligt parkerer jeg kun i "bilernes" båse, hvis alle andre muligheder er udelukket. Godt nok sjældent, men lokale P-regler kan jo være en af dem


  • #14   4. jun 2012 det er sku lidt både og... har tit holdt og ventet hvor folk så lige smutter omkring og tager den plads man ventede på. men hvis det var et stykke væk er det vel iorden...

  • #15   4. jun 2012 Vær glad for cyklen stadig var hel da du kom tilbage smiley

    Holder selv sjældent på bil pladser, parkerer min mc for det meste som en cykel på fortorvet (men prøver naturligvis at undgå at den er i vejen for nogen)


  • #16   4. jun 2012 @Steffen,

    Nu ved jeg jo ikke hvordan Odense har det med sin "Parkeringbekdntgørelse" da detter ofter er forskelligt fra komune til komune. Men hvis du tager Købehavn som exempl må du "ikke" stå med en MC i en bil bås, men hvis du så køre til Slagelse Komune må man gerne. Så jeg råder dig at til næste gang kigge op på grundlaget for at parkere i en bil bås.

    Nr2 er så at du går til et gym centre, er dette parkerings areal eget af Odense Komune eller er det privat? hvis private ejet er det serføligen de regler som ejer sat op som er gældende på hele parkeringspladsen.

    Personligt nr 3, hvis jeg kom i samme situation og vurerede at denne bilist bare står stille der og ikke gør sig opmærksam på at der faktiskt findes en ledig plads, så er det jo denne bilist eget problem vil man mene, altid nemt at sige til en MC'sist i tager altid ting først etc.. Som parkeringsvagt i København ser man lidt af vært, og ikke altid det er MC'isten som er galt på den, sannerligen også biliste/erne.


    Håber mit svar hjælper lidt på vej!


  • #17   4. jun 2012 @Steffen såg lige din postering 2.

    Hvis skiltningen siger "Parkerings Forbudzone" betyder dette at du "kun" må parkere i afmærkede båser, og derfor kan få en afgift pålagd "hvis" parkeringsvagten skulle komme forbi og ser dette.

    Jesper J, John P,

    Alt kommer jo an på reglemanget for parkeringsret, ved mange MC'ister som skulle parkere sin MC dagligen i en bås hvuis muligt, ihvertfald i KBH og omegn.


  • #18   4. jun 2012 Det er da ham der er en tabernar smiley

    Når han holder stille er du da i din fulde ret, til at tage pladsen.
    Jeg havde sku gjort det samme smiley :-)

    Forstår dog heller ikke hvorfor der ikke er speciel mc parkering sådan et sted smiley


  • #19   4. jun 2012 Bah! må være træt glemte nogen text til forbudzonen.

    Mener jo at mer precist, hvis du en forbudzone skal du parkere i båsen i det antal timer som er forskrevet selskabet, parkere udenfor båsen kan dog give en afgift, eftersom i parkeringsret fortæller en forbudzone at man kun må parkere i en båse indenfor zonen.

    Sorry for 3 posteringer...


  • #20   4. jun 2012 Tag ham med ind og bænk mere end ham og fortæl ham så at han kan gå til træning næste gang:D

  • #21   4. jun 2012 Som udgangspunkt må en mc ikke holde i en bil bås. Men må gerne holde på fortovet, blot der er plads nok til at en barnevogn kan komme forbi..

    Har holdt i en bilbås sammen med 2 mc kammerater ( 3 mc i 1 bås) bøde til os alle smiley 19 år siden i Århus.....


  • #22   4. jun 2012 @ Hans:

    Jeg takker mange gange for din fyldige besvarelse.
    Jeg tror sgu bare at jeg ringer til parkeringsselvskabet og får reglerne forklaret.
    I tilfælde af, at jeg gerne må holde udenfor båsen, lovligt, så er der ingen grund til, at jeg optager pladsen. Men hvis jeg skal holde i båsen for at undgå en bøde, så vil jeg forsat holde i båsen. Jeg er selvfølgelig interesseret i at få en bøde for at holde ulovligt.

    Men jeg havde slet ikke overvejet mulighed for at der "tilfældigvis" ville have sket noget med mik cykel. Set i bakspejlet var det nok ret modigt at lade den stå (;


  • #23   4. jun 2012 Jeg holder aldrig i bås, den fylder jo ikke noget er nem at parkere overalt og der er aldrig problemer med det, så jeg mener du er forkert på den

  • #24   4. jun 2012 I Københavns kommune får man rask væk en P-bøde sirligt rullet om gashåndtaget på mc'en og sat fast med elastik, hvis man parkerer i en bilbås.

    Det har jeg prøvet, og der var ingen kære mor, da jeg bad Parkering København om at annulere bøden.

    Mc'er skal ifølge Parkering København holde på fortorvet.


  • #27   4. jun 2012 @Steffen helt okay, Gøre ret i at kontakte Europark, kan jo være at dom er lidt large når det kommer til en MC.

    Johndoe,

    Som tidligare sagt, kommer an på komunen/private selskabets regler. Hvis det er en forbudzone som det er tale om here skal du holde i bås lige meget hvad, med mindre andet er forskrevet.

    Dog som Steffen siger vil han ringe dem op for at høre korrekt hvad Europarks regler er da det kan være lidt forskel for en MC "hvis" MC ikke står specifict på skiltningen. At du holder udenfor en bås i et forbud eller forkert parkedet betyder jo ikke automatiskt at du får en afgift, jeg siger bare man kan få en hvis hvis, og lige meget om jeg er parkeringsvagt til dagligdagen så synes jeg 501+ kr kan man da bruge på meget andet.

    Men for at være helt ærlig her uden at gå i den helt store diskution/små sko, så forfindes det bilister/mc'ister/cyklister som bare er ordet "Lige glad" med alt og alle når de køre parkerer i trafikken.

    Lige til en pointe, når det gælder parkeringsret i de forskellige komuner/private parkerings virksomheder er sagerne en del forskellige, når du kommer til færdselsloven er det en hel anden boldgade da den er ens for alle over hele DK


  • #28   4. jun 2012 Michael N: Det er så heller ikke korrekt hvad du har fået oplyst
    (link fjernet)


  • #29   4. jun 2012 Michael N,

    Ret og forkert, jeg har tidligare forklaret dette i en postering så gøre det glædligen igen.

    Parkering af sin MC/2 hjulede cykel må "ikke" blive parkered i en bil bås i KBH Komune det er korrekt. At du fået en afgift, ja det er kedligt at høre, men igen alt kommer an på hvorhen/tidspunkt, og syvens sidst vi passer jo bare hvores job som alle andre.

    At KBH Komune skulle sige at du "må" stå på fortovet, hvis dette er sagt er det forkert udmeldning. Fortovsparkering går under hvores færdselslovgivning i DK, og man må "ikke" placere sidt køretøj på fortov, 2 hjuled eller fler.

    Dog undantag uden regel, hvis du skulle spørg en KBH parkeringsvagt får du sikkert forskellige svar, men ret svar er nej, det må du heller ikke, skal holde kantstens parkered med en MC, Dog, hvis som jeg ser det med mine øjne hvis nogen spørge mig på gaden må jeg parkere her, nej, men, hvis fortovet er større og man kan komme forbi med den dobbel barnevogn uden problem, og MC står pænt uden at genere nogen som helst, så siger jeg ja, men husk på at det er ingen sikkerhed for at ikke kunde få en afgift, da det i færdselsloven står 121, stykke 2 du må ikke parkere et fordon på fortovet, og at man skal huske på at Politiet kan også give ud en bøde for dette ikke kun en parkeringsvagt. Håber dette er svar nok.


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #30   4. jun 2012 Nu skal I bare høre.... Jeg holdt i min nye Toyota Lexus og ventede på at en ældre dame skulle forlade en (snart) ledig p-bås.Det var ved Fitness World på Grønløkkevej i Odense. Da hun var meget usikker- både på hånden og i bilen, måtte jeg vente med stor tålmodighed! Lige med ét kommer en snot-unge med 11-tal under næsen - på baghjul - med et gammel lig af en MC og snupper pladsen lige foran mig! Tja, så meget for høfligheden! Jeg forsøger at tale gutten til fornuft, og end ikke argumentet om at han burde smide sit gamle 2-hjulede lig foran containeren ved bagdøren går ind... end ikke P-forbud for MC'ere bider han på! Nå, men jeg fandt da bare et andet sted.... wow!

    smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
  • #34   4. jun 2012 Wooop..

    Beklagligt at høre.

    Hvis det er i KBH komune har vi en så kaldt observationstid på 4 min, dog siger parkeringsret 3 min enligt loven, men hvorse maskiner er indstillet på 4 min, kan ikke gøre noget førrens tiden gået ud.

    Hvis din syster ikke mødte parkeringsvagten ville jeg jo simpelthen lave det man kalder for en indsigelse/klage, fordi hun har jo alt på sin ret. 1 hun gik til nærmste automat da den hun parkeret ved være i stykker. Hun trækker en billet i den ny automat som give hinde et stærkt bevis på at hun købt en billet og gjort korrekt enligt reglemangets forskrifter.

    At du siger det skal være had til p-vagter er jeg da ked af at høre. Man skal jo huske på at vi alle sammen er mennsker og vi alle sammen arbejder forskelligt, betyder jo ikke at man passer sit job dårligare en andre.

    Men at trække alle over en kam er jo nok nemmest, men dog huske på at det er jo ikke parkeringsvagtens skyld i at man får en afgift, det er jo kun en selv som kan sørge for at man parkerer ret.
    Ikke parkeringen som har lavet lovgivningen, vi udfør jo bare et stykke arbejde vi selv har valgt, samme som ni har valgt jers job vi alle skal jo betale/forsørge hvors familjer. Men det betyder ikke at vi aller er nogen dumme svin/idioter som ikke er mennsklige snarere tvært emod.


  • #35   4. jun 2012 Haha, den var nu meget god, GTR 1400, men såfremt at fin oplyste alder er korrekt, så tvivler jeg stærkt på, at det var dig.
    Men ja, han har muligvis opfattet det anderledes end jeg har, og der er altid 2 sider af en uoverensstemmelse.
    Men nu snakker jeg med p-selskabet i morgen, og hvis jeg kan holde lovligt udenfor en bås, så gør jeg det. Der er ingen grund til at optage en bås, hvis jeg kan holde lovligt udenfor en bås.


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #36   4. jun 2012 @Wooop: Næh, men lidt humor skader jo ikke, vel? Forøvrigt havde jeg bare sat Hummeren i 1'ste gear og skubbet bæstet over i containeren - hvorfor bruge tid på dialog når man har medbragt "brute force" under kølerhjelmen? smiley



  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #37   4. jun 2012 @Steffen: Ohh..tak! smiley Næste gang smider jeg bare kørerampen ud, så kan du låne lidt P-plads i højre sidetaske! :o)

  • #38   4. jun 2012 Jesper, hvis jeg læser det rigtigt, må man, i Kbh, IKKE holde i nogen form for bås eller afmærket p-plads på mc. MEN man må så heller ikke holde på fortorvet, cykel-eller gangsti.
    Gad vide, hvor de så synes at man skal holde.. Der er jo ikke skidemange mc-pladser rundt omkring...


  • #39   4. jun 2012 Wooop: Jeg har faktisk gode oplevelser med p-vagter. Hos BioCity Odense kan man holde gratis i 2 timer hvis man skal ind og se en film. Jeg får så en gratis parkeringsbillet, og gik ind og så Avengers i 3D.
    Da jeg kommer ud står der så en p-vagt ved bilen. Jeg kan se på uret at jeg har holdt 12-13 minutter for langt tid. P-vagten har lagt en bøde i vinduet, da jeg jo også har holdt længere end jeg måtte, så fair nok. Da jeg kommer hen til bilen spørger han så om det var min bil, og det var det så. Men så tog han bøden og sagde, at fordi en film var så god, at den tog lidt ekstra tid, så var der ingen grund til at han skulle ødelægge den oplevelse med en bøde. Så han rev bøden i stykker og ønskede mig en god aften. Jo tak, og i lige måde må man så sige!
    Så ikke alle p-vagter er slemme (;


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #40   4. jun 2012 @Jabbekot: Du bruger samme trick i alle byer... velcro tape til nummerpladen = hurtig afmontering! Dertil lidt minestrimmel med de "gyldne ord"; Politi ... wupti! Free parking! smiley

  • #41   4. jun 2012 @Wooop

    Du kan få en afgift ja enligt færdselsloven, men igen håber også mine kollegar kigger på forholden omkring, "HVIS" du ikke står til gene på fortovet kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle give dig en afgift. Dog hvis du holder til ulempe, mennsker kan ikke komme forbi so er svaret ja du skulle få en afgift.

    Som parkeringsvagt i KBH kan man pålægge stort set alt med en nummerplade, dog nogen undantag, 30 scooter/knallerter kan "ikke" få en afgift fra en parkeringsvagt, men fra 45-scooter og op kan man, men i mine år som KBH parkeringsvagt har jeg endnu ikke set nogen som har fået en sådan afgift, dog hørt om det, men sjældent.

    Jeg ved at som MC'ist i KBH er det/kan være svært at parkere fordi mange biler parkere ovanpå MC pladser og man kan ikke se dem, og at man i KBH ikke tillader MC i bås osv... men når alt kommer til alt tror jeg man skal være glad for at så vidt jeg ved ikke ret maneg MC'ister i KBH som har fået en afgift til trods dom holder på fortov og lign... men skal ikke sige det ikke kan ske, som nævnt tidligare alt enligt færdselsloven/parkeringsret kan afgive en afgift hvis hvis...



    Hvis du så har fået en afgift og det regner meget, 2 ting CPK kan altid slå dit køretøj op på reg nr eller stelnummer og se hvor mange afgifter som er pålagt/aktive/betaled til gældende køretøj. Eller så vil jeg tro at dom kan læse dit girokort, men ved det dog ikke med sikkerhed da jeg aldrig arbejdet inde ved juristerne.


  • #42   4. jun 2012 @hans d.

    Du har ret vi er alle mennesker.... P-vagter er bare usandsynlig små mennesker. Som ikke havde evnerne til at komme ind til politiet. Og derfor forpester os alm borgere i vores stressede hverdag med deres millimeter demokrati, og usympatiske væsen......


  • #44   4. jun 2012 @GTR1400

    Nu skal du ikke give Jabbekot nogen gode ideer, så har politiet en dag kommit forbi og tat hans MC ind til kælder parkering, tror han får meget store øjne hvis det skulle ske.

    @Wooop

    Du har ret, der findes private parkeringsselskaber i hele DK som har personale som er på så kaldt provisionsløn, og ikke noget jeg kan udtale/vill udtale mig om here bortset at jeg er enig synes det er forkert også, fordi det laves alt for meget forkerte pålagde afgifter. jeg har læst engan om at man gerne vil få alle parkeringsselskaber under samme lovgivning, altså væk med provitionsløn osv..

    Når vi kommer til mit arbejde i KBH Komune så er vi IKKE provitionsløned, vi arbejder for komunen og det vd jo alle sammen at det kan være meget politiskt anlagt : Så uden at sige for meget om nogenting, eneste jeg kan sige er vi er ikke på provitionsløn.

    Og at alle p-vagter er ristede er så bare noget du har hørt, nu når du ikke bor i et område hvor du ser/har p-vagter smiley Den va god! hehe!


  • #45   4. jun 2012 @Steffen tak!

    @Brian S,

    Vi har alle ret til hvores menninger, men ikke enig med dine ord, hverken før eller nu da jeg selv arbejder som p-vagt. Du sa det selv vi er alle mennsker og forskellige sådan, betyder jo ikke vi aller er nogen skidriker og ikke passer hvores job, eller bare skal svine andre til langt fra, men du har ret til din egen mening.

    @John P,

    Det der gidder jeg simpelthen ikke at høre på, det er for meget. Jeg ved ikke hvad du henviser til, men hvis det har med det som sket nmine kollegaer på Christiania er det jo ikke accepteret overhoved. A vi har forskellige holdninger/mmenninger en god diakution/forklaring på et MC forum er en sag, men at komme med din udtagelse "Brian S jeps og vi banker dem næste gang vi ser dem ;-)" er simpelthen for meget, lidt repsekt her tak.

    God aften mine herrer og damer, denne samtale er nu slut!


  • #47   4. jun 2012 Jesper, ja jeg kan se at de ikke nævner fortorv i loven, men det var det jeg fik oplyst, da jeg ringede til dem.

    Jeg har dog ikke fået bøder for at perkere på fortorvet i Kbh.

    Måske har de instrueret P-vagterne om at ignorere Mc'er på fortorvet.

    Der er ihvertfald masser af P-vagter i Kbh. smiley


  • #48   4. jun 2012 Perkere på fortovet ?? Meget politisk ukorrekt smiley

  • #49   4. jun 2012 Politisk ukorrekt.

    Muligvis, men der er masser af mc'er parkeret på fortorve i Kbh., og P-kbh. oplyser som nævnt selv at det er ok. smiley


  • #50   5. jun 2012 Kunne ikke drømme om at bruge en hel bås til min kværn!

  • #51   5. jun 2012 "Lige til en pointe, når det gælder parkeringsret i de forskellige komuner/private parkerings virksomheder er sagerne en del forskellige, når du kommer til færdselsloven er det en hel anden boldgade da den er ens for alle over hele DK."

    Nøgleordene her er "Ens for alle over hele DK2", og lige præcist derfor, skal ulovlig parkering være en sag mellem borgeren og politiet. Vi skal kende færdelsloven, der er derfor man skal til teoriprøve. Man kan ikke med rimelighed forlange at man skal ind på kommunens hjemmeside og finde enten politivedtægt, eller afsnittet om parkering, før man parkerer i en fremmed by. Mindstekrav må være at hvis de lokale p-bestemmelser afviger fra færdselslovens, skal de være skiltet præcist om omhyggeligt på et forståeligt dansk, selv den mest læsehæmmede kan forstå.

    Jeg har haft mine tvister med P-selskaberne og min erfaring er at de hverken er modtagelige overfor argumenter eller vil indrømme at de har begået en fejl. De glemmer at de opererer i det civilretlige området, og ar DE har bevisbyrden. Bevares, det kan jo også være svært når ens forretningsmodel består i en kopi af politiets girokort. P-selskaberne nasser på samfundet, de skaber ikke en pind, bortset fra frustrationer.

    Du er ikke forkert på den. Hvis bilisten holdt og ventede på en ledig plads i mere end 3-4 minutter, parkerer han faktisk uden for båsen smiley At du, fordi du sidder højere på din MC en han sidder i sofaen, kan se den ledige plads længere fremme, er kun din fordel.


  • #52   5. jun 2012 Jeg har ikke noget i mod P-vagterne. De gør bare deres job. Vi kan jo bare følge reglerne, uanset hvor latterlige de måtte være..
    Og til Jer, der synes at P-vagter i "små" sørgelige mennesker:
    SKAM JER!
    Jeg er selv fængselsbetjent og nej, jeg er ikke nazist eller wannabe-politibetjent! Men jeg ved hvordan, det er at have et job, hvor man er "hadet" og udskældt i pressen og blandt befolkningen uden at måtte udtale sig..


  • #53   5. jun 2012 Er det ikke bare typisk dansk mentalitet at BROKKE sig hele tiden?
    Er også selv i et erhverv, hvor folk somme tider hænges ud.. Det er sgu sørgeligt at se..
    Folk bliver sat i bås og bedømt ud fra deres stillingsbetegnelse..
    Uanset om de har gjort noget eller ej..

    Man skulle aldrig tro der var nogle der havde haft en god oplevelse med politimanden, P-vagten, mekanikeren, mureren osv...

    Nogle gange er folk også agressive og dømmende INDEN de møder pågældende person..

    Den mandlige frisør, ja han er da helt klart homo og ude efter stjernen på mig!
    Lastvognschaufføren sidder ALTID og pisser i en flaske og smider den ud af vinduet!
    P-vagten er altid en sur mand der ikke kom ind på politiskolen og er bitter!
    Den kommunale vejmand drikker altid den første bajer inden kl 7..

    Der er SÅ mange fordomme, som vi danskere er rigtig gode til at holde i live..

    Bedøm dog personen ud fra hans handling og ord og ikke hans job!


  • #55   5. jun 2012 Man må aldrig sammenligne en fængselsbetjent og en p-vagt.. det har intet med hinanden at gøre.

    En fængselsbetjent har en ansvarsfuldt job. og fortjener al den respekt der kan hostes frem. faktisk også et job som man ikke lige dumper ind fra gaden og får.

    Hvorimod der kun burde findes p-vagter som er i aktivering for at bibeholde kontanthjælpen.......


  • #56   5. jun 2012 Jeg føler mig heller ikke hadet, men som gruppe står man ofte for skud i medierne og i befolkningen...

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #57   5. jun 2012 @Brian S: Det handler vel om "parkering" begge steder, ikke? :o)

    Og så lidt seriøs: Hvordan mon gader og stræder ville se ud, såfremt der ikke fandtes P-ristriktioner og "nogen" som skulle håndhæve dem? I samme spor; Hvis der ikke var hastighedskontrol, ville hastigheden så ikke være..... tja, selv du kan vel forstå og se "billedet", ikke?


  • #59   5. jun 2012 Hold kæft en flok regelryttere...Først til mølle...eller en flad...

  • #60   5. jun 2012 Det der undrer mig er: Hvad skal du i Fitness World?
    Der må da findes bedre centre i Odense. Med mindre du altså kommer der pga Zumba smiley


  • #61   5. jun 2012 "....først til mølle... eller en flad..." det er vel også en regel !?

  • #62   5. jun 2012 I øvrigt, må man ikke sige at der er blevet tænkt mere på os mc´ister
    da der blev lavet afgifter på MC end man har tænkt på os da der blev lavet parkeringsreger for MC..... ??


  • #64   8. jun 2012 Hans D.

    Tak for info. Du må vide hvad du taler om, da det er dig der er P-vagt og ikke mig.

    Da jeg fik bøden rullet om håndtaget havde jeg parkeret udenfor min hoveddør, men der var en afmærkning (bås) og derfor afgiften ifølge P-København.

    Jeg spurgte dem netop, hvor må jeg så holde, da der ikke er nogle Mc-båse i min gade, og de sagde "smid den på fortorvet" sammen med cyklerne.
    Det har sidenhen gjort, og heldigvis ikke fået flere afgifter.


Kommentér på:
Flyt dig dog, din NAR!

Annonce