1.311 visninger
|
Oprettet:
Hærværk {{forumTopicSubject}}
Hvorfor kan man ikke ha sine ting i fred? Jeg har heldigvis en aflåst gård hvor motorcyklerne står trykt men bilen er nød til at holde på gaden. Nu har jeg så fået smadret et sidespejl, knust en rude og ridset 2 døre!!! Hvad sker der for folk? Hvorfor er der nogen der syntes det er ok at tage penge fra mig med deres meningsløse hærværk?
Er der nogen der ved ved om kasko forsikringen dækker den slags?
/Marck
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
røvhuller...........................
og det tror jeg den dækker..
men du kan kun være sikker på det rette svar , hvis du kontakter dit selskab..
mvh
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 104 MC-er: 6 Emner: 172 Svar: 336
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
Vi var et par stykker på mit tidligere job der fik vores biler hærget mens vi var på arbejde, der fandt de frem til fjolset på den måde..
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
Jeg smider den på værksted og får dem til at vurdere skaden og tage sig af forsikringen
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
mvh
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
Hærværk