Fitness/træning i Roskilde Fitness/træning i Roskilde
Ja, temmelig meget off topic. :o)
Men jeg står og skal i gang med en seriøs forvandling. Til næste år, skal den blegfede bolledej på kroppen, være skiftet ud med noget mere "delikat". Dvs. jeg er gået i gang med at løbe 3 gange om ugen. Og skal have fundet et fornuftigt sted at træne i Roskilde. (Både styrke og boksetræning)
Jeg har prøvet Fitness DK. Og det var sådan set et ok sted. Men også blandt de dyreste.
Er der nogen der har erfaringer med Fitness World i Algade i Roskilde?
Læser man på Trustpilot, får hverken Fitness DK eller Fitness World særlig gode ord med på vejen. Dog er al den negative omtale primært om centre i Jylland. Og lidt i KBH området.
Kan intet finde om Fitness World i Roskilde.
jun 2011
Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 193
Du kan lave din egen bane i skoven mv. Forandring fryder
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 606
Hvis det ikke behøver være boksning, så er crossfit dit svar.
Ligger et center i Roskilde. Det er ikke stort og fancy, men træningen giver resultater, det tager ikke flere timer af din dag hver dag, og det er skægt!
Tjek naturecrossfit.dk
jun 2011
Ud og løfte nogle traktordæk! (det har de nok ikke...)
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 606
Kender nogle stykker der er glade for at være derude, og de er sgu rimeligt huggede. Tjek det ud om ikke andet.
Oh, btw, så er crossfit alt andet end traktordæk. Det finder du ud af hvis du tager derud!
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 583
jun 2011
Har været godt igang længe. Men lidt mere naturagtigt(hæren)
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 119 Svar: 787
Ud over det, kunne mit løb jo fint nok kombineres med noget "naturtræning"... Kan ikke huske hvad det kaldes, når løbeturen indeholder diverse stop, med lidt ekstra tortur. "FUT", evt? :o)
jun 2011
Fitness/træning i Roskilde