464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Fitness/træning i Roskilde Fitness/træning i Roskilde

Ja, temmelig meget off topic. :o)
Men jeg står og skal i gang med en seriøs forvandling. Til næste år, skal den blegfede bolledej på kroppen, være skiftet ud med noget mere "delikat". Dvs. jeg er gået i gang med at løbe 3 gange om ugen. Og skal have fundet et fornuftigt sted at træne i Roskilde. (Både styrke og boksetræning)
Jeg har prøvet Fitness DK. Og det var sådan set et ok sted. Men også blandt de dyreste.
Er der nogen der har erfaringer med Fitness World i Algade i Roskilde?
Læser man på Trustpilot, får hverken Fitness DK eller Fitness World særlig gode ord med på vejen. Dog er al den negative omtale primært om centre i Jylland. Og lidt i KBH området.
Kan intet finde om Fitness World i Roskilde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fitness/træning i Roskilde
  • #1   26. jul 2012 Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men gå da skridtet videre og lav alternativ træning på dine løbeture.
    Du kan lave din egen bane i skoven mv. Forandring fryder smiley

• #2   26. jul 2012 Crossfit.
    Hvis det ikke behøver være boksning, så er crossfit dit svar.

Ligger et center i Roskilde. Det er ikke stort og fancy, men træningen giver resultater, det tager ikke flere timer af din dag hver dag, og det er skægt!

Tjek naturecrossfit.dk

• #3   26. jul 2012 Yes! Lige præcis...
    Ud og løfte nogle traktordæk! (det har de nok ikke...)

• #4   26. jul 2012 Det mener jeg bestemt de har....
    Kender nogle stykker der er glade for at være derude, og de er sgu rimeligt huggede. Tjek det ud om ikke andet.

Oh, btw, så er crossfit alt andet end traktordæk. Det finder du ud af hvis du tager derud!

• #5   26. jul 2012 fitness world i roskilde har engang været noget rigtig skod!!! men skulle være bygge godt og grundtigt om har set lidt billeder på nettet, og det ser sku ret så godt ud.

• #6   26. jul 2012 Hehe.. Ja er godt klar over det smiley
    Har været godt igang længe. Men lidt mere naturagtigt(hæren)

• #7   26. jul 2012 Det skulle helst være i et fitness center (med mulighed for boksetræning) Og da jeg kender en der allerede er i Fitness World, var det meget smart at snuppe det, så man kunne træne sammen. Han træner dog et andet sted end Roskilde. Så derfor ville jeg lige søge lidt erfaringer med den i Algade.

Ud over det, kunne mit løb jo fint nok kombineres med noget "naturtræning"... Kan ikke huske hvad det kaldes, når løbeturen indeholder diverse stop, med lidt ekstra tortur. "FUT", evt? :o)

• #8   26. jul 2012 haha.. ja lige præcis! FUT smiley

Kommentér på:
Fitness/træning i Roskilde

Annonce