Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PC bærbar, hvilken skal konen have?
  • #1   13. aug 2012 Har lige stået i samme dilemma. Jeg fandt en fin Asus tilsmå 3000. Men nej, tastaturet var forkert, farven var forkert og navnet klingende ikke. Pøj pøj med handelen. Vi kom hjem med em Samsung til det dobbelte smiley

• #2   13. aug 2012 Det sker IKKE her, 3 kilo er limit!!!

• #4   13. aug 2012 For 3000 så skal du ikke forvente at den holder mere end 1-2 år og så er det ny igen..

• #5   13. aug 2012 Hmmm... Hva så med en HP til 8 kilo hvor bundkortet stod af efter mindre end 2 år? Godt man havde den store forsikring på den.

• #7   13. aug 2012 Ja så skal du nok ikke købe en HP til 8 kilo igen ?
    HP bliver også uhyggeligt varme, har haft 3 forskellige HP computere der alle kostede mellem 4500 og 6500, de havde alle samme problem med at de blev så varme at det dræbte batteriet og tog bundkortet senere..
    Har pt. en Vaio, den er nu ikke billig, men har aldrig haft en bedre computer !!

• #8   13. aug 2012 kommer jo også an på hvilket forbrug hun har, hvis det er til at spille lidt 7 kabale og sidde på nettet og engang imellem skrive et word document er en computer til 3 k fin,

• #9   13. aug 2012 Jeg ville ikke anbefale en Pacard-Bell! HP's maskiner er ok men der mangler altså lidt på kvaliteten - samme gælder Asus.
    Personligt bruger jeg Lenovo, de er lidt spicy i prisen, meget konservative at se på - men tilgængæld også i god kvalitet! Dræningshuller i bunden sikre at skødedatamaten som regel overlever væske (den går som regel ud men skal bare stå og hvile lidt så er den klar igen), lang batterilevetid - og titanium rollcage som sikre datamatens hardware er godt bestykket! Jeg har selv lige smidt min af cyklen ved et uheld, og den har det stadig fint.

Sony Vaio har jeg også hørt godt om, men har ikke selv prøvet dem nok til at kunne danne mig et egentligt overblik.

• #10   13. aug 2012 Vaio til 10 k har min niece lige købt, HPen fik jeg brugt, 6 mdr, til 4 k med spil og forsikring og taske, den samlede regning var 12 k, med kvittering.

• #11   13. aug 2012 Allan,

Packard bell er så vidt okay mærke til en laptop, men alt kommer an på hvad din kone skal bruge den til, og 3.000 får du ikke meget i laptop i dagens tider, men igen alt kommer an på hvad du stiller for krav til den. Men lidt valg forneden som jeg skulle vælge.

Men eller er det jo en fin Laptop, men skulle nok satse på en med lidt større skærm en 15.6 og et selvstændigt grafikkort isted for kun det indbyggede, med kun det indbyggede kort bruger laptopen kun det til alt du laver.

1. http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=4553&osCsid=845bfdd42e218577dea884cceb88ad07
    Lenovo E530 - Dual Core Kr. 3.195,- Ikke så stor forskel på denne her og den du postede, men designmæssigt kan jeg bedre lide denne her. Også en intel processor.

2. HP G7-1309so med 17" skærm og 750GB HD
    HP G7-1309so Kr. 3.895,- med AMD processor, isted for Intel som den andre laptopen har. men det er smag sag, men personligt bruger jeg ikke andet på min 6 pc her hjemme.

Eller skulle jeg kigge på måske en Samsung eller Sony, men de koster jo lidt mer. Men Allan, men når dit budget er max 3.000 DKK er det lidt svært, men jeg har lært selv at den hårde vej og offrer gerne lidt fler penge på noget lidt bedre som man ikke senare fortryder eller mangler nogen komponenter også kan man ikke opdatere sin laptop.

Står også og skal købe en laptop til min kones fødelsdag her i November, men hindes krav er jo lidt højre da hun bruger dne til en masse arkitektur program osv.. men hvis kraven til din kone Allan er normale så er det en fin lille laptop.

Men du vil sikkert få mange delte menninger på din forspørgsel, men held og lykke med købet, håber din kone bliver glad for den nye laptop uvanset hvad du køber. smiley

• #12   13. aug 2012 jeg køre med min samsung netbook på 3år, gav lige omkring 3,5kg.. den er begyndt at larme lidt fra blæseren, men ellers klare den det helt fint.. har da også brugt den til lidt større programmerings opgaver og det klarede den faktisk rimelig godt.. så det der med at pris og kvalitet følges hånd i hånd passer måske men det er ikke i alle tilfælde smiley

• #13   13. aug 2012 Jeg vil gå med på at sige HP ikke er hvad det har været. Dog skal der siges at min gamle HP Pavillon zv6000 har kørt meget MMO spil online i snart 10år, og det er nummer 2 maskine, da den første blev for varm i blæsningen og kylning af cpu osv.. Men skulle stadigt idag vælge andet en HP, fordi hvis jeg skulle købe en HP er det jo lidt om held hvis hvis den holder smiley Og forsikring Allan, jepper altid, nogen gange også med udvidet forsikring bare for at være sikker smiley

• #14   13. aug 2012 Jeg synes du skal vælge et andet sted at handle , elgiganten er simpelthen for bøvlede ,hvis man har en reklamation . wupti har jeg kun gode erfaringer med , en bærbar der blev hentet ,repareret og afleveret indenfor 1 uge , uden bøvl . og en 3000 kr maskine har de vist alle ( med 3 børn har vi en del ,og de virker fortrinligt )

• #15   13. aug 2012 Vælg altid noget med en Intel processor.

• #16   13. aug 2012 Har selv lige hjulpet min mor med og finde en PC til hende... Vi endte med en Lenovo (lækker maskine til 4k). Købte den i computer city

• bent h
    bent h Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 15
    #18   13. aug 2012 En kartoffelskræller fås vel for 100 kr.

• Heine S
    Heine S Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #19   13. aug 2012 Jeg vil sq gi´ simon t ret, har selv en Acer til 3995,- fra bilka den kører upåklageligt på 2 år, og en ting er sikkert: skulle der blive probs. bytter de jo bare i bilka.

• #20   13. aug 2012 Lenovo ser ok ud, ku godt ha haft opgraderingsmulighed på RAM siden.

• #21   13. aug 2012 Skal tjekke en Asus for hendea53u-sx298v til 3.200 i Expert.

• #22   14. aug 2012 Enig Allan,

Men hvis valget stod imellem dem laptops, ville jeg nok bare købe Lenovo og opgradere det som skulle, og det er de smiley Men Ausen er da også god.

men jeg har en billig laptop til dig Allan smiley En HP version, KUN 2 JYSKE DOLLERS smiley Go vind!

• #23   14. aug 2012 bilka har en asus til 3500.

• #24   14. aug 2012 jeg har lige bøvlet rundt med Komplett og Asus i 1.5 time , de er godt nok tunge at danse med ! jeg skulle lige købe et par nye cd , for at se om det var softvare eller hardware og hvis ikke kostede det mig nok et par tusind.

• #25   14. aug 2012 2$? Det var ikke meget!
    Lenovoen er hun lidt tændt på, der kan dog ikke være mere RAM i.

• #26   14. aug 2012 Arbejder med IT og vi har ca. 1100 Lenovo pc'er til teknikere, som kører rundt. De holder til rigtigt rigtigt meget, men er det en pynte genstand, du vil have, så find et andet mrk.

• #27   15. aug 2012 Der var en mand og holde foredrag på arbejdspladsen, han havde også sådan en lenovo, det kører bare sagde han.

• #28   15. aug 2012 Kunne nemt blive den her i fleggaard til 3200

Fujitsu LifeBook INTEL CORE i3-2330M AH531

den er 200 dyrere end en med den gamle generation chip.

• #29   15. aug 2012 Bare du er parat til og drøne til fleggaard når der er noget galt med den

• #30   15. aug 2012 Der har aldrig været noget med nogen af dem jeg har haft, en del brugte og en helt ny og så den jeg købte med garanti af en privat, HP Pavilion Family, fra en gut ovre i Kbh, den store garanti var jo med, og fik jo i den grad også brug for den.
    Vi tager jævnligt til Tyskland, koster ca 125 i benzin.

• #31   15. aug 2012 Min gamle her - den er til at betale:-)

• #32   16. aug 2012 Til salg?

• #33   17. aug 2012 Alt er til salg, hvis prisen er rigtig, men jeg er ikke helt sikker på at jeg har det godt med for alvor at sælge den. det er en 4 år gammel bærbar HP Pavillon. Den har aldrig snydt mig men det ER en gammel sag, når vi taler Pc:-)

Hvis I virkelig mener det, så send en PB

• #34   20. aug 2012 Nej, den er sgu for gammel Knud.
    Men nu sidder jeg på konens lngsomme pc, Packard Bell Easynote, den er lækker, fed skærmkvalitet, godt tastatur, MEN den bliver ekstrem langsom når der er gået 4-5 timer, reagerer ikke på at lukke sider ned, og den er nylig fodret med flere RAM og renset godt igennem, både fysisk og softwaremæssigt, hvorfor gør den det, hvad kan jeg skifte i den for at afhjælpe det?

• #35   20. aug 2012 iPad ......

• #36   20. aug 2012 Haha, ja den hurtige løsning, betal ved kasse ET!
    Ps! Den kan heller ikke vise de videoer der er herinde.

Kommentér på:
PC bærbar, hvilken skal konen have?

Annonce