{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Harman Kardon nørder søges {{forumTopicSubject}}

Foranlediget denne tråd:

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/off-topic/184720-hjaelp_til_valg_af_cd_reolhyldeskjuler

....som jeg fik en masse gode input i, skal jeg nu høre lidt til hvad et godt Harman Kardon køb er.

Indtil videre har jeg fundet en 55" Samsung (UE55ES8005) at kigge på.

Og så har jeg fået øje på et Harman Kardon BDS 870 til lyden. Jeg havde ellers til start, forventet at gøre det lidt vildere og voldsommere, men beslutningen om at snige en ny modul-lædersofa ind i stuen også har gjort, at jeg er nødt til at tænke lidt i design uden at der skal gå totalt tøs i det.

Dette her Home Cinema fra HK virker også gedigent til lidt bulder og brag. Og så tiltaler designet mig.

MEN jeg er ikke velbevandret i HK og skal høre om der er nogen herinde der har god kendskab til det. Jeg tænker på driftsikkerhed / stabilitet og kvalitet.

.... og nu har konen endda foreslået, at vi i samme ombæring lige maler stuen om (sådan noget kan hun godt lide at sysle med).

Men råd omkring HK modtages med tak. Jeg finder det ikke nødvendigt at oprette mig inde på HiFi Galleriet for det, men satser på, at par stykker herinde kan hjælpe lidt her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harman Kardon nørder søges
  • #1   23. aug 2012 Hæhæ Niklas

Musikken formidles ud af et helt andet anlæg, der intet har med ovenstående at gøre. Sådanne ting skal holdes komplet adskilt smiley

Det er ene og alene TV/DVD lyd jeg fokuserer på her.

• #2   23. aug 2012 Kiggede lige på Mark Levinson.

Det ligger lige en anelse udenfor mit budget smiley

• #3   23. aug 2012 Det bliver en dag, når jeg vinder et par miller i Lotto smiley

• #4   23. aug 2012 Nu er jeg også HiFi-mand, så er heller ikke umiddelbart begejstret for det du har fundet. Ikke at jeg har hørt det, men alle de mini 5.1 systemer jeg har hørt har altid lidt kraftigt under at satellithøjtalerne ikke kan levere noget der minder om bas og derfor skal alt under måske 150-200 Hz spilles af en subwoofer. Dette bliver aldrig optimalt.
    Hvis du vil have et hint til højtalere kan jeg kraftigt anbefale XTZ der er et svensk mærke. Det er ikke så kendt i DK da det kun sælges ét sted i Danmark (københavn), men når vi taler lyd og højtalere i dette budget er de svære at komme udenom. Også når det gælder "bang for the buck" subwoofere.

Personligt tror jeg du vil blive gladere for at købe en stereoreceiver og så købe højtalere til et 2.1 system. Dette kan sagtens gøres til de 10 kilo du allerede har planlagt at smide efter systemet.

Angående kvaliteten af Harman Kardon behøver du vist ikke være bekymret. Det er et gammelt anerkendt Amerikansk mærke der mig bekendt ikke har de store problemer med kvalitetskontrollen. Jeg er selv ejer af en Harman Kardon Signature 1.3 effektforstærker der har mere end 10 år på bagen og stadigt spiller som ny.

• #5   23. aug 2012 Et dejligt fjernsyn du har kig på! Er vildt glad for mit.. kan varmt anbefales smiley

• #6   23. aug 2012 jeg har haft HK nogen år, og har været glad for det.

• #7   23. aug 2012 Køb mit HK anlæg, superfedt og super billigt. Lige lagt på den gule idag.

• #8   23. aug 2012 Jan W

Du kan jo lige sende et link på PB, så kigger jeg på det smiley

• #9   23. aug 2012 Det er ikke lige det du søger Jesper.
    (link fjernet)

• #10   20. sep 2012 Det blev et Samsung 55" fra 8005 serien. Og et HK BDS 270. Resultatet ses her:

profilbillede
Kommentér på:
Harman Kardon nørder søges

Annonce