Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony Xperia Go VS Iphone 4s
  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #1   25. aug 2012 Hvis det passer, det jeg har læst, så har Iphone om kort tid ikke mere adgang til google maps og youtube, alene det gør jeg ville vælge en Sony.
    Ville jeg nu også alligevel, i min verden er Iphone at for dyr i forhold til hvad den kan, og bliver på mange punkter udkonkurreret af både Sony og Samsung.

• #2   25. aug 2012 Pris betyder intet i det her tilfælde, jeg vil ha den der er mest stabil og mest fuldendt

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #3   25. aug 2012 Min datter har en Experia S, den har kørt upåklagelig siden hun fik den i april, og modsat Iphone, kan den afspille de flash film der ligger på div. hjemmesider.
    Og selv om hun er teenager, har hun endnu ikke smadret fronten på den, hvad er et typisk iphone fænomen, en GO burde jo så være endnu bedre på det punkt

• #5   25. aug 2012 Jeg synes det er fedt man ikke er afhængig af Itunes, hvilket blandt andet medfører at det er lettere at flytte rundt på musik, billeder, osv. fra en computer til en anden - eller fra flere computere ned på samme telefon!

• #6   25. aug 2012 Alt er beder end et æble
    jeg mener at æble er skoddet da deres BT Bla ikke altid kan arbejde med meget andet og så er det utroligt at Itunes skal styre hvad DU vil med DIN tlf !!
    skærmen er lille jeg ved ikke om de er mere skrøbelige men puha hvor ser man tit at skærmen er flækket

• #7   25. aug 2012 Ja jeg har nemlig en 4S lige nu og den duer simpelhen ikke til noget som helst andet end en designting lige som B&O

• #8   26. aug 2012 Jeg købte for 5 mdr siden en sony xperia.... mage til skod tlf .... køb en htc !!!

• #9   26. aug 2012 jeg købte en go for et par måneder siden og bruger den som mp3/tracker til løb og cykling i både regn og mudder og den har nu ikke skuffet indtil videre.
    batteriet holder 2 dage ved moderat brug hvilket er bedre end min tidligere htc wildfire s.
    eneste anke er at jeg ikke kan opdatere til ics endnu

• #10   26. aug 2012 Jeg skiftede min HTC desire ud med en Samsung Galaxy S3 for en lille måned siden, hvis du vil på android vognen ville jeg tage et kig på den også, inden køb af ny smartphone.

• #11   26. aug 2012 uden den mindste tvivl er samsung galaxy s 3 den bedste tlf. på markedet.

• #12   26. aug 2012 BT virker såment fint på min 4'.. ??
    Ser man bort fra det skrøblige "glas".. Så er det den mest brugte og pålidelige "jeg" nogen sinde har haft...

Spøgsmålet er nok mere.. Er det en telefon eller en pc man vil have.. c",)

Jeg har ikke selv haft andet ind Nokia og så lige 4'eren..
    Så jeg hverken vil/kan sige noget godt/skidt om andre produkter..
    Jeg kan kun sige, at en 4's er spild kontra en alm. 4'.. Det "Siri" er lige tl at lukke op og sk**e i c",)

Pøj pøj med dit valg...
    /Rass

• #13   26. aug 2012 Har haft HTC Føj for noget BIB ....
    har nu en Samsung Galaxy S3 Det spiller bare max
    meget hurtig
    fornuftig stor skærm
    er ikke knokkel stor

• #14   26. aug 2012 Er super glad for min iPhone 4. Den har kørt upåklageligt i 18 måneder og den kan næsten alt hvad jeg har brug for og det er meget. Kritikere taler altid om hvor mange begrænsninger der er med Apple men jeg har svært ved at finde særlig mange? Til gengæld fungerer alting nemt og intuitivt i modsætning til mange andre. Skulle f.eks. Hjælpe en med at sætte en jubii mail konto op på en Sony Ericsson... Puuh et arbejde at finde ud af. På iPhone ligger tingene som man forventer og de er nemme at bruge.

Glæder mig til 5eren kommer:)

• #15   26. aug 2012 Har lige fået min ny Xperia Acro S og er vildt begejsteret...;-) Top fon køre ICS, vantæt slagsikker, blev testet på TV2 morgen TV... Apple produkter er sikkert godt nok for dem der kun har apple, altså Fon, CPU osv, elers syns jeg personligt at det er alt for dyrt kontra hvad man kan og må... Du skal Crakke den før du kan lave den om til "din" Fon, Sony og alle andre Android er der ikke problemer med.
    Samsung S3 er helt sikkert en alternative, men jeg synes bare at skærmen er lige stor nok, Xperia Acro har en 4,3" og den passer stadig i de fleste lommer, bravia engine og et knald god kamera 12,1 Carl Zeiss, som de har været kendt for i langt tid... Mine overvejelser var klart at den er vandtæt, stor fordel når man "cykler"..
    Det er klart min mening...
    Xperia AcroS smiley

• #16   26. aug 2012 Her er linket:
    (link fjernet)

• #17   26. aug 2012 Hæ Hæ Iphone er beskyttet 100% beskyttelse eller så vidt muligt !!

• #18   26. aug 2012 Jeps, koster bare 650 kr og ved Sony har du det med...;-)

• #19   26. aug 2012 Jeg syntes bare at iphonen er utrolig sløv, gammeldags og så er der rigtig mange ting den ikke kan

• #20   26. aug 2012 Rigtig Glenn, selv om jeg er totalt Sony og har haft det mærke i godt 10 år, må jeg jo sige at iPhone er jo også gammelt i forhold til HTC ONE, Samsung S3, Sony Xperia...
    Der er jo nok smag og behag når det kommet til stykket...
    Efter min smag kører du bedre med Sony, helt klart...
    Men vil du have et ok kamera også, køb dig Xperia Acro...
    Den klør med ny ICS og den kør pissegodt...!!!:-)

• #21   27. aug 2012 her er den nye 5ér
    http://www.youtube.com/watch?v=uIRBxRlsYR0&feature=player_embedded

• #22   28. aug 2012 Dem der har en Iphone vil ha sådan en igen, jeg her en men bryder mig ikke om den, bruger nu igen min Nokia 3170, det virker.

Kommentér på:
Sony Xperia Go VS Iphone 4s

Annonce