{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

ny til mtb kørsel {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg vil til at køre noget mtb for at træne lidt smiley

Jeg sidder så og tænker over hvad udstyr som er nødvendigt for at komme godt igang (som i ved må det aldrig være udstyret man går ned på)

Cykel og hjelm er jeg med på smiley dog mangler jeg stadig cyklen så hvis i ved hvad der ville være et "godt køb" af cykel er det skam også interessant.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny til mtb kørsel
  • #1   7. sep 2012 Jeg ville nok gå efter en Active Urbantrack

• #2   7. sep 2012 http://www.bike-discount.de/shop/m52/k1830/radon.html?od=&ft=1

Jeg startede ud på en Radon, der får du suverænt mest udstyr for pengene. Og tar du en af de billige modeller koster som starter, binder du ikke ret mange penge i det.

• #3   7. sep 2012 Jeg har en Giant stående du kan købe billigt hvis det er smiley forgaflen er skiftet til en med bedre suspension, dog uden skivebremse foran nu, men der er hydraulisk skivebremse på baghjulet.. gear skal indstilles lidt, og bremseklodser foran skal skiftes, ellers kører den pisse godt

• #4   7. sep 2012 Kig på cykelgalleri. Der bliver det samme spørgsmål stillet en gang eller to hver uge.

• #5   7. sep 2012 Jeg ærgrer mig lidt, at jeg "kun" købte en Trek 4900, da jeg ikke vidste om det var noget for mig. Nu er jeg begejstret og ville gerne havde haft en bedre cykel; men bortset fra det så klarer den sig udmærket. Mht udstyr, så er det vigtigste hjelm og cykelbukser med pude i. Jeg synes ikke man har brug for meget mere end det, alt andet (briller, handsker, cykeltrøjer og hvad har vi alt) er vel egentlig bare nice to have ;-).
    Mht. cykel, så er der jo også det spørgsmål om, hvad du vil have. Min er en hardtail; men der er jo bl. a. også 29´er, fully, lefty osv., og sjovtnok er der ligesom ved mc´er altid masser af lækre sager, man egentlig gerne ville have; men som koster, så find ud af hvilken type cykel du er til, hvad du vil gi´ og så ellers find den bedste til prisen på nettet, eks. her http://www.bikeradar.com/

• #6   7. sep 2012 Jeg er også ny til det der mtb og jeg overvejer også meget radon eller cube de laver nogle fede cykler og med godt udstyr i hvertfald godt udstyr til begynder der er self altid noget der kan forbedres men så vidt jeg har forstået så kæde de med dior xt gear som skulle være ok og forgaflen er vidst også ok samt bremser men kik lidt på bike-discount.de

• #8   7. sep 2012 jeg har lige købt en trek 4500 disc den er virkelig nice smiley

Kommentér på:
ny til mtb kørsel

Annonce