1.569 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Solcelleanlæg stjålet, dusør gives. Solcelleanlæg stjålet, dusør gives.

Jeg ville lige dele min historie herinde også, så den bliver spredt så meget som muligt.
http://www.solcelledebat.dk/showthread.php?tid=1077

og her et indslag på tv2øst: http://www.tv2east.dk/artikler/tyve-stjal-lennys-nye-solcelleanlaeg.
Meningen med dette indslag var at gøre andre opmærksomme og snakke med deres forsikring om hvad de dækker og ikke dækker af ting som står i folks garage´er, for der er mange ting som de ikke dækker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solcelleanlæg stjålet, dusør gives.
  • #1   11. sep 2012 Hvad vad svaret da forsikringscdamen ringede 2. gang så?
    Fandt ham teamlederen ud af noget med dækning?

• #2   11. sep 2012 Det er da HELT ufatteligt hvad folk stjæler! smiley

Jeg håber ved gud, at du får dine ting igen, og idioterne får sin straf (udover en løftet pegefinger).

• #3   11. sep 2012 Hun har ikke ringet tilbage endnu, hende teamlederen, det var meningen at hun skulle vende tilbage formiddag/middag i dag, men jeg går ud fra at hun stadig undersøger og så ringer jeg til hende i morgen tidlig.

• #4   11. sep 2012 Håber at du finder de sinker.

• #5   11. sep 2012 forbandet tyve svin.......

dit link til tv2 øst virker ikke her....

mvh

• #6   11. sep 2012 Jeg kan oplyse dig om at de 2 invertere du har fået stjålet, dem kan du melde stjålet på serie nummeret både ved politi, producenten og el selskaberne så kan de ikke bruges her i DK mere ihvertfald. og formentlig heller ik andre steder. hvad angår cellerne så har de hver sit serie nr disse kan du også melde stjålet på samme måde som før optalt.

Skal personligt nok selv holde øje med om der dukker noget ekstra ordinært billigt op rundt omkring, da jeg selv monterer solcelle anlæg næsten dagligt...

• #7   11. sep 2012 Tak for info Kim, jeg har i dag snakket med forhandleren og de vil prøve at finde frem til serienumrene på panelerne, så har politiet da dem hvis de finder dem.
    Ang inverterne, ja så er det jo sådan at jeg ikke engang havde pakket dem ud så jeg har ikke serienumrene, rigtig ærgeligt for jeg fik det samme af vide som du skriver smiley
    Det er mærkeligt med linket, jeg prøvede det da inden jeg postede det? Nå men kan ikke finde ud af det her på iPad, men man kan finde det på tv2øst nyhederne d 10 kl 19:30.

• #9   12. sep 2012 Hvis du kontakter dem du har købt anlægget ved så kan de sikkert også hjælpe dig med serie nummeret på inverterne, de bliver registreret hos fabrikanten når de bliver sendt ud af huset...

Kommentér på:
Solcelleanlæg stjålet, dusør gives.

Annonce