3.505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

macdonalds nummersystem macdonalds nummersystem

hejsa lige et meget nysgerrigt spørgsmål, måske der var en her inde, m/k. der har/ har haft job hos Mac.D der ved hvad deres nummer system går ud tror numrene går fra 1-12 , har forgæves forsøgt , at gennemskue det smiley ved godt det har noget med tiden, hvor længe burgerne har ligget på hylden , men kan ikke lige se logikken i det smiley på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  macdonalds nummersystem
  • #1   12. okt 2012 noget med kl/minutter og fritterne må max ligge 7min så skal de smides ud, og kender ikke lige tiden på burgerne

• #3   12. okt 2012 Er der ikke også en regel om ventetid i drive in efter bestilling, for længe så er det gratis?

• #4   12. okt 2012 De timecards du kan se, viser hvornår de er lavet, og de må maks ligge ti min.. Så en rød 6, må maks ligge til rød 7... og rød 7 ser du på uret... og det er til offentligt skue, de skjuler intet der..

• #5   13. okt 2012 super !! tusind tak for hjælpen gutter , så fik man sin nysggerighed styret

• #6   13. okt 2012 Burgerne ligger der max 10 min? lawl.. mange gange har jeg da siddet på en af deres restauranter, og set med egne øjne at i hvert fald cheese og hamburgere ligger i over en halv time

• #7   13. okt 2012 Mac:

Det var bare et eks. nogle burgere kan ligge længere, andre kun 10min.. kan sku ikke huske reglerne. Men ja, jeg ser også ofte at burgerne ligger og er over tid i bindet som varmeskabet hedder.

Når den smilende ekspedient, så langer den 10min for gamle burger over på min bakke, udbryder jeg.. DET GJORDE DU BARE IKKE:... hvorfor skal jeg have mavekrampe af for gammel mad?

Så finder de sjovt nok altid en frisk til mig smiley

• #8   13. okt 2012 Allan, nej det er der ikke mere, men korrekt at der var engang, dog gav dette anledning til stress ved personalet, hvilket, så vidt jeg husker, var årsagen til at man afskaffede det igen smiley

• #9   13. okt 2012 Hmmm. Så det er altså vigtigere at personalet ikke får stress, end at jeg får langet en bakteriebombe ud? Måske skulle man gå over til Burger King?

• #10   13. okt 2012 Tror nu stadig du kan tigge dig til en ekstra burger i tilfælde af at ventetiden bliver ubeskrivelig lang! smiley

• #11   13. okt 2012 Jeg lavede en mindre undersøgelse blandt brugerne her og på bilgalleri, flertal for burgere fra BK, fritter og milkshakes bedre på MacD.

• #12   13. okt 2012 Peter K.. Jeg tror bare du flytter problemet istedet smiley

• #14   14. okt 2012 Peter: Så du er bange for bakterier på Mcd??

Så håber jeg ikke du har hang til pizza, eller burgere lavet af tvivlsomme kinesere på en beskidt grillbar...

Mcd har uanset hvad man mener om smagen på deres varer, nogle meget høje kvalitetskrav, og procedurer for alt.. Også derfor fødevarekontrollen aldrig rigtigt kan udsætte noget på dem

• #15   14. okt 2012 Ja, den ene kæde er nok ikke meget bedre end den anden, men jeg er ikke i tvivl om at man søger at holde en høj standard. Det er mere end sjældent de får en sur smiley. Man skal ikke skælde ud over at skulle vente lidt på maden, så ved man den er frisklavet. Man skal heller aldrig skælde ud over at flyet er forsinket "af tekniske årsager". Det er bedre de checker det en ekstra gang, end at man skal holde ind til siden og reparere motor midt under flyveturen.

Pizza laver vi selv, og jeg mener ikke at vi bare varmer en frossen, vi laver dem fra bunden. Selvgjort er velgjort - som regel, men man ved i det mindste, hvad der er puttet i og hvordan det er lavet.

Kommentér på:
macdonalds nummersystem

Annonce