{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki gsx 750 esd erfaring
  • #1   13. okt 2012 Det var en rigtig fin 16v cykel i slut firserne. Og ligesom de fleste andre cykler af den årgang. så er det den aktuelle stand der gør udfaldet, om det er en god eller skidt handel.

    Men det er jo også en cykel som både teknisk og alders mæssig hurtig kan koste en dynge stakater at få i topstand.

    Hvis aktionen går ud på at få en billig cykel. og man ikke er forlods forelsket i esdén så ville jeg måske kigge lidt efter andre cykler også smiley


  • #2   13. okt 2012 Okay smiley tak

  • #3   13. okt 2012 har lige hentet en gsx 1100ef som er i ok stand, gik lige igennem syn uden problemer dog måtte jeg skille kaburator, tankhane samt rense tank, men ellers står den fint se den i min profil. Vil klart anbefale og tag skridtet op, den trækker seriøst fra bunden, den koster 3000-4000 kr. mere end 750. Og de er fint pålidelige maskiner både 750 og 1100 hvis den ellers starter og kører uden problemer ville jeg ikke være nervøs for og køre europa rundt på sådan en....

  • #4   13. okt 2012 helt igennem en skudsikker gammel traver , dog skal der lige tages højde for den ikke er helt ny mere , bremser og antidive kan være en bekostelig afære at få til at funke efter hensigten , men alt i alt en super sjov oldschoolbike med 16" forhjul der giver underholdende køreegenskaber

  • #5   13. okt 2012 Okay er jeg glad for af høre

  • #6   13. okt 2012 Det kører fint, men dessignet er sgu ikke for godt...
    Ikke klassisk og heller ikke moderne - bare lidt kikset 80'er-agtigt...


  • #7   13. okt 2012 Det kører fint, men dessignet er sgu ikke for godt...
    Ikke klassisk og heller ikke moderne - bare lidt kikset 80'er-agtigt...


    profilbillede
Kommentér på:
suzuki gsx 750 esd erfaring

Annonce