539 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvor fanden er"
hvor fanden er læhegnene
her i nat da olie fyret og jeg kæmped os gennem snedriverne slog det mig pludseligt. hvofor fanden bliver der ikke sat nogen læ hegn op mere. det er jo fan-gal-mig samme steder jeg må grave bilen ...
her i nat da olie fyret og jeg kæmped os gennem snedriverne slog det mig pludseligt. hvofor fanden bliver der ikke sat nogen læ hegn op mere. det er jo fan-gal-mig samme steder jeg må grave bilen ...
Skrevet af: ib - 30. nov 2010
Hvad fanden er BaBoom?
Jeg har kigget lidt på den meget mystiske side. Jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale i noget derinde. Hvad er formålet med den side? Det ligner en mellemting mellem noget dating og en side hvor ma...
Jeg har kigget lidt på den meget mystiske side. Jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale i noget derinde. Hvad er formålet med den side? Det ligner en mellemting mellem noget dating og en side hvor ma...
Skrevet af: Sune (Fyn) - - 22. feb 2007
Græsplæner er noget Fanden har skabt
Jeg her lige slået min, og den var sgu blevet lag, nu hvor den havde fået vand. De er sgu lige som kvinder: ...skal slås tit og holdes nede!!!!!
Jeg her lige slået min, og den var sgu blevet lag, nu hvor den havde fået vand. De er sgu lige som kvinder: ...skal slås tit og holdes nede!!!!!
Skrevet af: Knud (Mårum Tinghuse) J - 25. aug 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.492
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.014
Hvor fanden er Fanø ?