{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.863 visninger | Oprettet:

Bedste alarm til hjemmet? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vil have et alarmsystem til hjemmet, men det skal være uden abonement.
Er der nogen erfaringer med de alarmsystemer man kan købe ved f.eks. alarm-forum, mc-sport osv.
De ser meget fine ud og virker på alm. simkort, ligesom jeg ønsker - men hvor gode er de.
Jeg kan ikke finde nogle tests af dem på nettet, så håber i har prøvet dem og vil dele lidt viden.

Mvh
Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste alarm til hjemmet?
  • #2   19. nov 2012 Sådan rent personligt, er jeg ikke vild med trådløse anlæg.. (Jeg kalder dem kuffertanlæg.. De dur hvis alt andet går koldt) \\jeg er nok lettere miljøskadet// smiley

    Men skal det være, så er alarm-forums "startpakker" da udemærkede også mht. Prisen..

    Prøv at google feks. Infinity alarm.. Det er en tilsvarende model.. Også i det prisleje...

    Pøj pøj mæ' det smiley


  • #3   19. nov 2012 Ja kan også kun sige Infinity/Iconnect samme moduler som de store selvskaber bruger, de virker, men der sælges utrolig meget L... , billigt som man skal holde sig helt fra

  • #4   20. nov 2012 Jeg kan kun give John P ret. Hunden er uden siddestykke (på nær måske fra svigermor, men hvem fanden vil have hende boende) den bedste alarm du kan anskaffe. De er faktisk så effektive at mange forsikringsfirmaer giver rabat på indboen hvis man anskaffer sig sådan en.
    Havde nogle skumle typer gående rundt og kigge ind af vinduerne en årgang. Det sluttede da vi tog et billede af vores 55 kilo Malamute der viser tænder og smed det på en "Her vogter jeg" smiley


  • #5   20. nov 2012 Kan kun sige en ting vedr. Hunden

    Vi lever i 2012 og idag er det synd for hunden, desværre


  • #6   20. nov 2012 Køb ikke en alarm hvor tastatur og central er samme box - på de 30sek indgangangs tid kan tyven nemt nå at sætte den ud af spil og den når aldrig at ringe/sende sms.

  • #7   20. nov 2012 200gram bøf så er hunden da din bedste ven

  • #8   20. nov 2012 Vi har TDC online alarm derhjemme, syntes det virker super godt og hurtigt.. Vi testede det en dag, fra døren blev åbnet gik der 20sek. så kom den første besked..
    Og så er det super dejligt med den tilhørende fjernebetjening at man er fri for at stå og fumle med koden når man komme halv fuld hjem fra en bytur;)

    Men vi har også et aktivt alarm system bestående af 130kilo Rottweilere, dog vokser det vel 10-15 kilo mere når hvalpen er fuldvoksen;)


  • #10   20. nov 2012 Jeg har selv en trådløs alarm på mit værksted og den fungerer upåklageligt.

    Sælger og monterer også pågældende alarm.

    Har ingen indgangstid, da jeg har fjernbetjening til den, så jeg slår den fra udenfor.


  • #11   20. nov 2012 Jonas W:
    Det handler ikke så meget om at hunden er aggressiv som at langt størstedelen af indbrudstyve ikke tør at tage den chance det er at gå ind til en hund man ikke kender. Det kan for så vidt være verdens mest hyggelige hund - de fleste vil stadig vælge at gå en lang bue uden om.


  • #12   20. nov 2012 Chase

    så må man have flere hunde så de ikke foræder sig :-0


  • #13   20. nov 2012 Nogle røvhuller siger.......

    bøf--sove piller = hunnd Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    jeg siger at tyve er nogle svin, der bare skal stoppe med at stjæle, og bare holde deres finger for sig selv...


    mvh


  • #15   20. nov 2012 Jeg vil vove den påstand at hvis indbrudstyven tropper op forberedt med store bøffer dopet med sovepiller, så vil han nok så gerne ind at en almindelig alarm heller ikke havde holdt ham ude smiley

  • #16   20. nov 2012 ja et er sikkert......
    vil de stjæle så kan de....
    spørgsmålet er , hvor langt de vil gå for det......
    mvh


  • #17   21. nov 2012 John P:
    Det er fordi han er bange for dem, så fokuserer de blindt på ham indtil han er væk. Angstens sved dufter igennem alt, så er en hund i højeste alarm beredskab indtil han er væk.
    Eks træner ved DCH.


  • #19   21. nov 2012 køb ALT i ikea så er der ik noget der er værd at stjæle

Kommentér på:
Bedste alarm til hjemmet?

Annonce