1.245 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Surround opsætning med wifi lidt hjælp..! Surround opsætning med wifi lidt hjælp..!

Hej mit opsætning er:
Vi har trådløs internet.
Sony fladskærm med wifi appel boks nr 2 og nu min nye yamaha surround receiver rx-v673 som kun er wifi ready, så er spørgsmålet skal jeg til og have en donkel eller en internet ledning til den fra min router, eller kan man gøre noget fiks via noget af det andet.....?

Mvh
Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Surround opsætning med wifi lidt hjælp..!
  • #2   20. nov 2012 Til fjernsynet.. Men spørgsmålet er om jeg skal ud og købe en laaaang ledning eller en wifi donkel.. Eller om jeg kan bruge min appelbox el wifi tv..?

• #3   20. nov 2012 køb en Apple Airport Express, nem opsætning og du kan "airplaye" lyden fra dit Apple TV - trådløst. http://www.apple.com/dk/airportexpress/

• #4   20. nov 2012 lyd bør køres via optisk lydudgang eller HDMI til receiveren ! ... basta

• #5   21. nov 2012 Som jeg forstår det har du allerede et Apple Tv 2 til dit fjernsyn? Dertil kan du sagtens sende lyd via AirPlay og du kan også afspille film... Men dit Apple tv 2 har ikke surround udgang med kun til stereo!

• #6   21. nov 2012 Eller er det slet ikke for lydens skyld du spørger, men bare vil vide hvordan du får din receiver koblet på nettet?

• #7   21. nov 2012 jeps Jacob spot on smiley der var fordi jeg stod med det igår aftes og tænkte at når nu jeg har appel tv el wifi i mit fjernsyn om jeg så kunne bruge en dem som "modem" til min receiver, eller om jeg er nød til og skal købe en wifi donkel til receiveren..

• #8   21. nov 2012 Du kan ikke give din receiver forbindelse til nettet gennem hverken tv eller Apple tv. Men et vigtigere spørgsmål er nok: hvorfor vil du have den på nettet? Hvis du forbinder lyden fra dit Apple tv til receiveren kan du via AirPlay afspille musik fra din pc, iPhone osv og bruge din iPhone som fjernbetjening. Dit Apple tv kan også afspille internetradio og div så jeg kan ikke rigtigt se hvad din receiver skal kunne på nettet som dit Apple tv ikke allerede kan (og den er jo trådløs allerede)?

Men hvis du skal noget helt specielt med receiveren så skal den have sin egen netforbindelse.

Kommentér på:
Surround opsætning med wifi lidt hjælp..!

Annonce