6.843 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Svar
USPS pakke hvor i dk? USPS pakke hvor i dk?
Hvem i DK sender posten videre når den er landet fra usa? kan se på track&trace at den er kommet igennem tolden men der er ikke sket noget siden. (foregårs) nogen der ved hvem der plejer at bringe pakkerne videre?
0 synes godt om
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 812
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Nej du kan ikke bruge et UPS track & trace nummer i post danmarks regi. Hvis den usa sælgern brugt ups vil ups i dk også levere din pakke. Ring til ups i glostrup og spørge, hvis pakken sidder fast i tolden kan det jo gå snilt et par uger inden du får pakken. Alt er serfølig begrundet at ups regler gælder siden jeg være vognmand hos ups i kolding hvilket vil sige 5år plus.
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 952
Der står heller ikke UPS, der står USPS (United States Postal Services) Mange gange skifter pakken til et dansk/PostDK track and trace nummer når de er færdige med den i tolden, så du kan derfor ikke se hvor den efterfølgende er henne. Hvis der skal betales told og eller moms, så får du et brev fra PostDK om hvor meget der skal betales ved afhentning af pakken på det lokale posthus.
apr 2012
Men stadigt hvis pakken er tilbageholdt i tolden kan det gå lidt tid. Sidste pakke jeg fik måtte jeg vente på i 2 uger og 1 dag, og det var kun et par nye håndtage til min BB. Men Jesper F har ret i hans statment resten af vejen og takker Jesper for rettelsen af min fejl
okt 2009
Du har jo også skrvet beskeden sent i går aftes, så du var nok bare træt :o)
apr 2012
jo sandt, grinede også lidt her til morgen, godt nok er jeg hjemme syg lige pt kedligt men at være så træt at læse forskelen på USPS til UPS
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 219
Min sidste "USA" pakke kunne jeg da følge hele vejen - på usps.com - med mit tracking nr.
nov 2018
Følger: 1 Svar: 3
nov 2009
Følger: 24 Følgere: 51 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 499
så må du taget fat i afsender omkring en nyt tracking nummer
nov 2018
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
Ringer du vil de vende tilbage med et svar næste dag, af erfaring sker dette så aldrig.
Mange udenlands pakker får et nyt tracking / pakkenummer af post nord efter told behandling. Herfor kan de sjældent følges videre derfra.
Skal der betales told/moms/gebyr sender de et brev, af erfaring kan der snildt gå en uge inden det kommer frem. Så kan man via et link + fakture nummer måske, hvis man er heldig, betale og så sender de pakken efter 2-3 dage.
Har prøvet det så mange gange efterhånden.
okt 2009
dec 2003
Har to gange endt med en pakke er sendt retur til afsender pga. liggetiden.
Da de selv sender opkrævningen som brev er der jo store chancer for meget sen levering eller udeblevet levering.
De sidste par gange jeg har skulle modtage noget sendt som brev er der gået henholdsvis 19 og 21 dage inden det lå i min postkasse. Det er meget foruroligende.
Har altid en masse på vej fra udlandet, sjove ting til ungerne, sager til min hobby som er rc biler, eller blot gadjets.
Der er næsten konstante problemer af en eller anden art. Når man får en seddel med pakke til afhentning, ja så kan de ikke finde pakken i pakke shoppen, i deres pakkeboks er jeg to gange blevet præsenteret for en låge der åbnede til et tomt rum.
Postbudet klarede sidste år smadre flere ting ved forsøge brokke det i vores postkasse, ja både tingene og postkassen gok til. Det var noget af en kamp.
okt 2009
dec 2003
Det er en ukristelig uhyggelig mængde afg Kina pakker fra Wish, Aibaba, Ebay osv. de hver eneste uge må dele rundt, dette uden de egentligt får noget for den service. Men positivt på det, havde de ikke alle disse små brevpakker så havde postbude nok ikke ret meget lave. Det eneste jeg snart får i min postkasse udover "kina pakkerne" er snart kun FDM bladet, som i øvrigt leveres af DAO nu til dags. Ja og så får jeg også en regning fra Eniig hver måned på bredbånd der leveres senere end betalings fristen. Har forgæves i 4 måneder prøvet tilmelde Pbs, det lykkedes fint hver gang, men Eniig kan så ikke finde ud af trække pengene den vej.
nov 2018
USPS pakke hvor i dk?