{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gulv hærdetid
  • #1   25. nov 2012 Det kan du gøre når gulvet er hærdet så meget at du ikke laver mærker i det smiley mærk lidt på det. Det er først hærdet helt op efter 3-4 uger. Men normalt kan man gå på et gulv efter 24 timer..

• #2   25. nov 2012 Kan sagtens gå på det. Men mine 70 kg kontra min mc 170 som står samme sted . Det måske ligemeget overflade er hård kan ikke fnulder det

• #3   26. nov 2012 Så ind med den smiley

• #5   26. nov 2012 Ja læg en omgang plastic på først så det ikke får revner af at tørre for hurtigt,... og med en plade på kan geden komme ind at stå når det er tørt nok til at du ikke laver fodspor af at gå på det.

• #6   26. nov 2012 Ej, der kommer altså ikke skimmel på beton fordi at man beskytter det mod svindrevner smiley

Udklip fra en tilfældig betonproducent:
    "Udtørring af beton kan give svindrevner, forringet styrke og holdbarhed.
    Det er derfor meget vigtigt at beskytte betonen med udtørring umiddelbart efter færdigvibrering eller afretning. Beskyttelse mod udtørring gøres ved afdækning med plastfolie, presenning eller påsmøring af forseglingsvæske. Uanset hvilken metode der anvendes, skal den iværksættes senest ½ time efter udlægning af betonen."

http://www.vkbeton.dk/beton+m%C3%B8rtel/salgsbetingelser/?s=35

• #8   26. nov 2012 Gulvet har ingen tørrestres. Det har ca6 grader tempertur og fugtig klima døre mangler :). Jammen smider den 2 hjulet ind efter arb så det blev støbt i fredags. Det ligger på 200 mm sondolit som er rettet af oven på grus. Og så er der naturligvis jern i som overlapper med to masker

• #10   26. nov 2012 Den skal bare trilles ind og så stå overvejet også og hænge den i stropper i loftet

• #11   26. nov 2012 Jarl smart: Jeg skriver der kan komme skimmel på pladen og fugt under plast stykket, men det betyder intet. Den "skimmel" på beton hedder slatpeter udtræk, men den betyder heller ikke det store. blot der er en smule fugt i konstruktionen.
    Og skulle der ske svindrevner er det ikke grundet mc´ens vægt, så jeg ser ingen problemer i at køre den i skuret.
    Michael L: Der er ingen grund til at hænge den i loftet. Vent til betonen er tørret og blevet lysegrå, så sker der ikke en døjt ved det...

• #12   26. nov 2012 Aj nu stopper i altså !!!

Det er gulvet i et lille værksted vi snakker om. jeg formoder at det er det andre kalder et skur eller en garage.

Hvis gulvet kan klare vægten så er der INGEN problem, og det kan sagtens klare 200 kg fordelt med 85 kg på hvert hjul og 30kg på foden..

Hvis man kan gå på det. så kan kværnen også stå der.

Synes sgu det er unødvendigt at piske en stemning op her smiley

• #13   26. nov 2012 smiley Det er også det jeg siger... smiley det er jo bare et skur og ikke Amalienborg

"Der er ingen grund til at hænge den i loftet. Vent til betonen er tørret og blevet lysegrå, så sker der ikke en døjt ved det..." smiley

• #14   26. nov 2012 badabing badabung

Kommentér på:
Gulv hærdetid

Annonce