{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  topboks
  • #1   10. jan 2013 Umiddelbart er det ikke en model, der er lavet topboksbeslag og holder til.
    Så du må kigge dig efter en tanktaske og/eller en rearbag, der dog ligger beslag på dit bagsæde.


  • #2   10. jan 2013 Altså ville mene det ville være ren blasfemi at sætte en topbox på en racer - i min verden svare det lidt til at køre med trailer efter en Ferrari...
    Men valget er jo frit smiley
    Jeg vil også anbefale dig en tanktaske - bruger jeg til min når jeg skal have lidt sager med. Den har også, efter min mening, den fordel at den kan tages af, så du er fri for at skulle have en ekstra taske i din gammelmandskasse.


  • #3   10. jan 2013 Enig Chris - men der findes jo mennesker, der elekser at køre mc - ikke bare ned til tanken og rundt om Brugsen. Nogen vælger ligefrem at ta´ på ferie på deres racer. Og det er sgu ikke mange par sure sokker, der kan være i en tanktaske.
    ;O)


  • #4   11. jan 2013 Hmm ferie kan man squ også klare - det er et spørgsmål om at pakke rigtigt.
    Har en tanktaske fra Held - sådan en firkantet en. Der kan være godt være et ekstra set tøj + strømper og underhyler til 7 dage, hvor der stadig er plads til toilettasken, kameraet og en bunke kort.
    Desuden så er det yderst sjældent at jeg kun holder mig til tanken, har i år været i tyskland, polen, slovakiet, Tjekkiet, norge og sverige på min, så man kan squ godt klare sig uden en topbox smiley
    Hvis du vil have nogle stive kasser på, så syntes jeg det ville være smatere med et par sidetasker, der kan også være meget mere i, og du ligner ikke en indvalidepensionist på en maxi puch


  • #5   11. jan 2013 jeg har planlagt en tur til le mans derfor topboks men okay vil overveje sidetasker men hvor finder man så dem er der et eller andet universal sæt som kan bruges.

  • #6   11. feb 2013 kik mit album....................har selv lavet 1 virker godt........

Kommentér på:
topboks

Annonce