mindefond til familie for afdød soldat. {{forumTopicSubject}}
hej gutter.
jeg kendte den nu afdøde jæger soldat ret godt. han var en stor person. en af de ting jeg husker bedst ved ham var den store fornøjelse han altid havde i at læse lektier med hans børn og lære hans børn at studere deres lektier istedet for bare at læse.
jeg og mange af mine kollegaer ligger derfor dette link til en fond til de efterladte således de måske kan få et par gode oplevelser i fremtiden.
https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/mindefond_rene_brink_jakobsen/
håber ikke der er folk der er stødte over opslaget. hvis de er beder jeg respektfuldt om de ikke sviner i denne tråd.
mange tak alle sammen
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.580
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 66 MC-er: 3 Emner: 125 Svar: 680
Tanken bag at lægge det herinde var blot at der er masser af veteraner og soldater der kunne have lyst til at give 50-100 kr til et godt formål
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
apr 2007
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 296
Jeg har selv været afsted 2 gange, ideén med en fond er god, jeg så dog hellere at der ikke blev samlet ind på kryds og tværs til enkelte.
Det med at samle lidt ind, ja ideen er god. Men set ift. livsforsikringen mm. kan det virke ligegyldigt og det er ikke sådan der mangler penge til små oplevelser med børnene. (vil jeg da mene).
En indsamling til en slags fælles fond hvor efterladet fra de 50 faldne soldater kun dele noget sammen, mødes få fælles oplevelser og snakke med nogen som forstå dem rigtigt, er dog en rigtig god ide.
Just my 5 cents
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.233
Men hvad med os der sidder tilbage med et ødelagt liv, der ingen hjælp kan få ??
(jeg mistede 2 og havde 7 såret i 95'.. det kommer jeg og mange andre aldrig over )
maj 2006
Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 65
Hej Allan.
Hvis du ikke allerede har prøvet at kontakte centret, så vil jeg opfordre dig til at gøre det.
http://veterancentret.dk/tidligereansat/hjaelpogstotte/Pages/Hhaelpogstotte.aspx
mvh.
mindefond til familie for afdød soldat.