1.090 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til denne lygte. {{forumTopicSubject}}
Hej mc venner..
Jeg er ved at monter denne lygte på min intruder.. Men hvilken side er nærlys og hvilken er fjernlys.
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
eller en anden form for tekst så skal det vende rigtigt
Ellers tænd den og kik på vægen så er det tydeligt
Lav lys skal jo nærmest være skarp afgrænset som en kniv, og høj det lyser over det hele
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 198
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Lav lys skal have en helt klar lys grænse samt være asymetriske
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 198
Hjælp til denne lygte.