493 visninger
|
Oprettet:
nørd søges - pc {{forumTopicSubject}}
Hej folkens. Go vinter til folket
Nu ligger landet sådan at jeg har tænkt noget er mærkeligt på mim pc.
Har 2 drev ( eller hva de nu hedder ) en OS (C:) med 1, 8T ledigt plads også har jeg min Hp recovery (d:) med 1, 8 GB ledig plads.
Så tænkter jeg bare, hvorfor bruger den ikke noget af den plads på OS' en? - det er jo der der er mest plads ?
Kan godt ske jeg bare er dum
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 583
Så den skal ikke bruge mere plads end det de har der
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.747
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
Jeg jeg havde lavet en partition(opdeling), så jeg havde et drev alene til styre systemet (c drev) og så et drev til resten..
Så kan du i fremtiden formatere c drevet, uden at miste/sku flytte film, musik osv fra drevet inden..
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 827
Det sker absolut intet ved at fjerne den partition. Men hvis din c partition går ned, så er det selvfølgelig bare surt, for så kan du ikke (umidlbart) få dine data igen.
Jeg har (naturligvis) ikke den der partition. Rigtige mænd tager ikke backup - de græder.
Nej jeg sørger bare for at have vigtige filer på ekstern harddisk, på andre computere, på nettet eller det hele. Alle de programer der følger med en færdigsamlet computer suger massere af power i dagligdagen, så det første jeg går når jeg fx køber en bærbar, det er at formatere den til en ren windows - meget mere effektivt.
Men givet at du jo har 1,8Tb plads på c-drevet og allerede er igang med at bruge computeren, så kan du lige så godt lade den partition være der. Der sker intet ved det. Jeg har i alt 5 partitioner med 3 windows fordelt over 2 harddiske og 1 SSD. Men jeg er jo også tidligere nørd
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.737
sep 2008
Følger: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 196
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.737
nørd søges - pc