{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

nørd søges - pc {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Go vinter til folket smiley

Nu ligger landet sådan at jeg har tænkt noget er mærkeligt på mim pc.

Har 2 drev ( eller hva de nu hedder ) en OS (C:) med 1, 8T ledigt plads også har jeg min Hp recovery (d:) med 1, 8 GB ledig plads.

Så tænkter jeg bare, hvorfor bruger den ikke noget af den plads på OS' en? - det er jo der der er mest plads ?

Kan godt ske jeg bare er dum smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nørd søges - pc
  • #1   23. jan 2013 Dit recovery drev er noget hp bruger hvor alle data til reinstallering ligger hvis du beslutter dig for at genskabe pc'en til fabriksindstillinger.
    Så den skal ikke bruge mere plads end det de har der smiley

• #2   23. jan 2013 Så det er faktisk bare et drev man ikke bruger eller hva ?

• #3   23. jan 2013 Jep.. Et drev du ikke må pille ved.. :0)

Jeg jeg havde lavet en partition(opdeling), så jeg havde et drev alene til styre systemet (c drev) og så et drev til resten..

Så kan du i fremtiden formatere c drevet, uden at miste/sku flytte film, musik osv fra drevet inden..

• #4   23. jan 2013 Recovery partitionen er en partition for sig, fordi så kan du genskabe dit c drev selvom partitionen bliver ødelagt. Havde recovery delen også ligget på c-drevet så ville det jo også gå tabt hvis c partitionen gik i stykkker smiley

Det sker absolut intet ved at fjerne den partition. Men hvis din c partition går ned, så er det selvfølgelig bare surt, for så kan du ikke (umidlbart) få dine data igen.

Jeg har (naturligvis) ikke den der partition. Rigtige mænd tager ikke backup - de græder.
    Nej jeg sørger bare for at have vigtige filer på ekstern harddisk, på andre computere, på nettet eller det hele. Alle de programer der følger med en færdigsamlet computer suger massere af power i dagligdagen, så det første jeg går når jeg fx køber en bærbar, det er at formatere den til en ren windows - meget mere effektivt.

Men givet at du jo har 1,8Tb plads på c-drevet og allerede er igang med at bruge computeren, så kan du lige så godt lade den partition være der. Der sker intet ved det. Jeg har i alt 5 partitioner med 3 windows fordelt over 2 harddiske og 1 SSD. Men jeg er jo også tidligere nørd smiley

• #5   23. jan 2013 1.8tb til recovery lyder da helt hen i vejret. Der må dæleme være meget software med . Dit Windows fylder jo kun en 25-40gb, hvad fanden bruget den så resten til? På din OS disk er de kun 18gb i brug. Det et jo en frisk Windows install uden noget. umiddelbart vil jeg da mene at den smider alle dine ting over på dit recovery drev.

• #6   23. jan 2013 Nik N hvad snakker du om, han har 15 GB til recovery også 1.8 TB til alt der installeres eller ligges ind på computeren, det er jo ganske simpelt smiley

• #7   23. jan 2013 Simon du har sku ret, så det på min "smart" phone:D Ja de 15gb skal han bare se væk fra. Det er faktisk ok at have. Der fulgte sikkert ikke nogen recover cd med så det ligger på det drev, fucker Windows up kører han bare det recover og kan gendanne.

Kommentér på:
nørd søges - pc

Annonce