Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærker
  • #1   27. jan 2013 Du finder en i lokal området som laver tryk på tøj eller laver firma tøj, de kan lave det som du vil have det.

• #2   27. jan 2013 JL-Reklame. Lindum ved Frederikshavn.

• #4   27. jan 2013 Peter Spirillen MC

Patch hvad er det lige ??

der er bare ingen der hvor jeg bor som laver den slags

JL Reklame har de en side man kan kigge lidt på

• #5   27. jan 2013 Han har lavet noget for mig for ca 1/2 år siden. Kanon flot.
    Prøv at Google JL Reklame.

• #7   28. jan 2013 Vil du lige google ham så

• #8   28. jan 2013 http://systing.dk/rygmaerke-galleri-18

• #9   28. jan 2013 Ove S har skrevet til dem men før men de svare ikke

• #10   28. jan 2013 Der er altid et firma med på veteranmarked i Fredericia, der laver den slags broderede mærker. Kan ikke huske hvad de hedder, men der er marked igen om en måned dernede...

@Peter spirill MC: Hallå sømand - det er stadigt et frit land vi lever i, så hvis manden vil have lavet et mærke til deres klub er han frit stillet til det!!! Alt jeres "Brotherhood" hippie bande-pis kan I sgu holde for jer selv!

• #12   28. jan 2013 Hvor får man det godkendt henne ???

• #15   28. jan 2013 Er "Hells bagels" ledig ?

• #16   28. jan 2013 Der er nogen som går frygtelig højt op i deres uniform, og disse forstår sig bedre på nævekamp og afklippede fingre end på retsager, hvis de ikke får sin vilje...

Under disse er der en endnu større flok, som har en voldsom respekt for biker toppen. Hvor mange inderligt ville ønske at være en af dem.. De er meget underdanige når de ser op i regiet, men det stik modsatte når de til træf på toppen møder en touring klub fra bøhlandet, hvor en flok tynd armede ungersvende på små suzukier har syet et dødninge hovede på ryggen af en slidt cowboy vest i de forkerte farver........

Så falder der indebrændte frustrationer og brænde ned smiley

Hvis det stod til mig, så skulle vi lade 1% klubberne have deres mærker i fred smiley så var man ikke nød til at læse hvad der står på ryggen af gutten for at se om der er tale om en "bad guy"....

Man føler sig sgu så dårligt tilpas når man har genet sine unger uden om "rocker tumulten" og finder ud af at det var Mc. Kilden som holdt frilufts gudstjeneste smiley

Go vind, mvh brian smiley

O

• #20   28. jan 2013 Thomas Z, hvem har du egentlig respekt for og hvorfor må andre ikke have respekt for det at ens rygmærke ikke skal ligne andres. Er du en af dem der gerne ville gå rundt med (sammen med alle dine medsammensvorne "vi er ikke i en rygmærkeklub"- brødre) Lone Wolf på ryggen, eller vil du bare kun svare dig selv og ikke kunne tåle at have en tilknytning til nogle mennesker der betyder meget for dig og vise det. Du siger selv at det er et frit land, jeg synes at jeg kan læse mellem linierne at du ikke har respekt for nogen der gør det anderledes end dig.....hvordan har respekten det i dag ???

• #21   28. jan 2013 JL-reklame 30539047

• #22   28. jan 2013 Brian S, jeg kan ikke rigtigt tyde hvad du mener i det indlæg som starter med: "Der er nogen som går frygtelig højt op i deres uniform, og disse forstår sig bedre på nævekamp og afklippede fingre end på retsager, hvis de ikke får sin vilje... " Men lige netop dette udsagn falder mig lidt for brystet og tyder på at du skærer mange mennesker uberettiget over en kam. Kan jeg ikke få en uddybning så jeg, dumme jeg, kan komme til at forstå hvad du mener ?

• #23   28. jan 2013 hvis man vælger at køre med rygmærkeer det self i 1. omgang op til en selv omman søger godkendelse hos bikerfonden eller ej . det er bare ærgeligt at få lavet et fedt mærke også kommer der en af de større klubber og siger at det ligner deres for meget og at du skal pille den af . det er spild af tid , vil du køre med rygmærke så søg hos bikerfonden , det er slet ikke så svært , du sender bare dit oplæg som det skal se ud på en mail og hører du ikke noget i 30 dage så er du godkendt . en anden uskrevet regel er at inden i søger og starter en klub op med rygmærke så smut lige forbi den afdeling som er enten BMC ELLER HAMC og tag en sludder om at i også lige er i området . for ikke at komme i en unødvendig konfrontation . men som sagt er der ingen der bestemmer hvad du får lavet på dit tøj dog er det bare bedre at gøre det rigtigt fra start og det rigtige er at søge og få fred til at nyde det man vil nemlig at køre på vores 2 hjulet mvh Musse President og founder Íncognito mc danmark

• #24   28. jan 2013 hvis du er fra sjælland så kan jeg varmt anbefale annbro brodering i fuglebjerg hun laver alt vores og det synes vi selv spiller

• #25   28. jan 2013 jeg er fra sjælland (kan du også se på min profil) og min by er domineret af Bandidos Mc men jeg tror ikke de vil tage en folk 17-18 årige seriøs

• #27   28. jan 2013 Du skrammer mig ikke
    Siger bare at vi er 5 unge mennesker som godt kan lig at være.sammen og køre sammen
    Det havde jo været noget helt andet vis vi nu var 25 store pumpede fyre
    Der ud.over skal det ikke side på en vest men en trøje

• #29   28. jan 2013 Det er jo lige det
    At vi så godt vil ha et mærke vi kan kalde ''vores" er en ting men af den grund.vil jeg ikke skabe problemer med nogle andre

• #30   29. jan 2013 @peter spirillen:

Hvem er det lige der styrer Bikerfonden????? Er det ikke noget med, at det er én eller 2 unavngivne større MC "Bander" i Danmark??? Hvem er det så lige - af alle de andre mere eller mindre legitime mc klubber i Danmark, der har givet Bikerfonden den rettighed til at "styre" hvilke mærke ALLE andre må køre med???? Jeg mindes da ikke, at der nogensinde har været en demokratisk afstemning om emnet, hvor flertallet vedtog at det fremadrettet og for altid skal være Bikerfonden monopol???

Hvem jeg har respekt for spørger du?? I hvertfald ikke dig og de folk du åbenbart assossiere dig med, da jeg lever i en retsstat hvor det er demokratisk valgte institutioner der har magten og ikke en omgang utilpassede bøller, der prøver at skabe deres eget "retssystem" baseret på vold og forbrydelser......

• #32   29. jan 2013 Kan i ikke tage det i en privat bedsked eller noget da jeres disksution ikke har noget med mit spørgsmål at gøre

• #34   29. jan 2013 Jacob R det endelig ikke så meget at du skrev din mening men det blev bare irreterende at vær gang jeg gik på MG så var det endelig ikke et svar på mit spørgsmål jeg kunne læse om man kan lig rygmærke eller om man ikke kan

• #37   30. jan 2013 veste og ryg mærker er et vigtigt symbol på sammenhold og status for mange, nogle af dem er fanatiske omkring det. andre har en mere afslappet holdning til det. personligt har jeg ikke planer om at skulle ha et mærke på. selv om jeg har rigtigt gode venner i en klub og kører og fester med dem ind imellem. respekter folk for hvem og hvad de er og dømt dem ikke på hvem DU tror de er ud fra et rygmærke... garentere dig for du tar fejl...

• #38   30. jan 2013 Tør nu øjnårn igen Peter og kom ind i kampen.... Og så burde du få dig et par kukkelurebriller med læsekontrol i, for jeg har da på intet tidspunkt kaldet dig en utilpasset bølle direkte (om end du i dine indlæg viser visse tegn på det...) - jeg har sådan set bare generaliseret de stereotyper, der mener de bør styre mc-verdenen fordi de kører med rygmærke!

Men jo - hvis du virkelig vil true mig ansigt til ansigt, så hold da endelig øje med den blå MZ! Jeg behøver ikke kører med rygmærke, da jeg godt kan få respekt fra folk på andre måder - men det kan du måske ikke??

Men lad nu det ligge.... Som Therkels makker ville sige "Jeg giver en øl i lufthavnen...."

• #40   30. jan 2013 Top dollar sømand - jeg smider sgu et par stykker i topboksen, i alle tilfældes skyld! :o)

• #42   30. jan 2013 Vis i er færdige med jeres lille leg så vil jeg bare sige tak for sjovet og at der ikke skal laves en 2'er tak

• #43   30. jan 2013 Er det ikke det der gør os til fornuftige(delvist) voksne mennesker da?? At vi trods visse små uoverensstemmelser, kan komme videre i livet på fornuftig vis...?

• #45   30. jan 2013 ja hvis vi var fuldt ud fornuftige og voksne, kørte vi vel ikke mc....!?! ;O)

• #46   1. feb 2013 the only difrens betwin a man or a boy is the size off his toy

Kommentér på:
Mærker

Annonce