900 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vinterkørsel"
Vinterkørsel
Hvem siger man ikke kan have det sjovt i sneen? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KfOEJ-HZ1-Q
Hvem siger man ikke kan have det sjovt i sneen? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KfOEJ-HZ1-Q
Skrevet af: Andreas S (Kbh) - 10. feb 2012
Vinterkørsel
Hej mcg. Nu har jeg kørt min første sommersæson (den har været skøn) og læser nu om hvordan alle frygter frosten, salten og hvad der nu ellers høre vinteren til her i dk. Jeg spørger nok dumt, men...
Hej mcg. Nu har jeg kørt min første sommersæson (den har været skøn) og læser nu om hvordan alle frygter frosten, salten og hvad der nu ellers høre vinteren til her i dk. Jeg spørger nok dumt, men...
Skrevet af: Nikolaj Skov (århus) * - 4. nov 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 346
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 346
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 11
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 469
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 469
Vinterkørsel.