{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Hvad er det her - et cencureret site?? {{forumTopicSubject}}

I går læste jeg under generel MC-info en streng om en gut, der ledte efter praktikplads. Han blev i meget klare vendinger anbefalet at styre klar af en motorcykelforhandler/værksted i det sydøstlige sjælland.

Det fik mig til at åbne en ny streng,hvor jeg spørger, hvad der er i vejen med pågældende forhandler. Jeg har selv handlet en del der og ikke haft problemer.

Mit indlgt blev besvaret to gange i går, men ikke særlig specifikt (mere politiske meningstilkendegivelser), så jeg ville lige kigge i dag.

Til min undren konstaterer jeg, at strengen er væk! Den streng om praktikpladsen står der stadig (hvad den selvfølgelig også skal).

Hvad sker der???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det her - et cencureret site??
  • #1   3. jul 2006 ja der er ikke plads til mange udskejelser herinde......men det skal nok også ses i lyset af at der er nogle som til tider kommer med ret så upolitiske (barnlige) svar

• #2   3. jul 2006 Selvfølgelig skal der holdes en vis standard i tone og indhold, og det mener jeg bestemt altid, at jeg gør. Svarene der kom i går, var da også "sobre" men blottede for reelt indhold.

Når man i et forum som dette "sviner" en navngiven forhandler, må man efter min mening kunne komme med noget meget konkret. Det er nøjagtig, hvad jeg spurgte efter -- OG NU ER STRENGEN VÆK!!!!!

• #3   3. jul 2006 Meget underligt, eftersom en stor del af meningen med et forum går ud på at oprette og have en debat vil jeg mene. Selvfølgelig uden grimme ord og diverse ondsindede anklager.

Men det er da svært at starte en debat når ens indlæg bliver slettet.

• #4   3. jul 2006 med fare for at blive smidt ud, frosset el.lign (eller få lukket tråden) vil jeg blot sige: se banneret på forsiden - forhandleren vil nok ikke sponsere et forum som sviner ham til...
    Ud over det har jeg ikke nogen holdning til dem - de af jer der til gengæld har en holdning til dem kunne jo (måske til gavn for os andre?) fortælle om hvorfor man skal/skal ikke handle hos dem i stedet for at bagvaske og håne uden konkrete eksempler...

• #6   3. jul 2006 Så meget mere grund til at for afklaret hvad det handler om.

Jeg reagerer jo netop fordi jeg sidder og ser en stribe uunderbyggede udsagn af meget ubehagelig karakter. Disse harmonerer uhyre dårligt med mine egne erfaringer (og - jeg er ikke på forhandlerens lønnigsliste).

Skal jeg være ærlig, er det vel de sure uunderbyggede brokker, der skal elimineres.

Nu gider jeg ikke selv kommentere dette yderligere, men vil nysgerrigt følge med i, hvad andre måtte mene om fora og administration af deres indhold.

• #7   3. jul 2006 jeg vil hellere end gerne udele mine erfaringer med andre, og har gjort det en del gange. prøv evt at søg på køge mc i forum. kort kan jeg sige at de opfører sig uproffesionelt. og det er ikke varm/tynd/ eller anden slags luft, men det tager rimelig lang tid at sidde og give så lange beretninger så derfor holder jeg det i det korte og kommer med min anbefaling om ikke at bruge sine penge der.

• #8   3. jul 2006 Knud J. :

du kan finde alt det du vil læse om de nævnte forhandlerer, hvis du gider lede efter det...enten her på vore fine forum eller generelt på google. kig evt på AOM.dk der er en link til folks meninger om forhandlerne.

MVH
    kenneth

• #9   3. jul 2006 tror vist den med arrogant var min ;-). men som jonas skriver, kan man da godt fylde 200 ord op med ens erfaringer. ligesom han skrev jeg også bare et kort referat. har selv brugt lang tid et par gange på at uddybe mit grundlag. men at det er nødvendigt at gøre en gang om ugen fordi folk ikke lige bruger 2min på at søge i forummet, gør altså at jeg ikke gider hver gang. køge mc/mc-hjørnet/mc-huset er blevet beskrevet i store grundige vendinger flere gange. alligevel spørger folk om det igen og igen.
    så skal da med glæde gøre det uddybende grundigt næste gang. hvis der er noget relevant ny information.

• #10   3. jul 2006 og den med røven var vidst min : )

• #11   3. jul 2006 smiley Jeg gad ellers ikke kommentere mere, men jeg skal da indrømme, at jeg ikke havde søgt, som Jonas foreslog. Nu er jeg jo en god dreng, så jeg søgte. Der er velunderbyggede beskrivelser af mindre heldig tildragelser, der er også meget uunderbygget øregas.

Dog, nu forstår jeg da noget af det smiley

• #12   3. jul 2006 selvfølgelig er der meget øregas... er jo svært at slippe af med selv om man prøver, men når man nu har prøvet deres service og ikke fundet den tilstrækkelig trods en velmendende portion penge givet ud, så bliver man temmelig harm, og når man så læser/hører om en god portion mennseke også har fået den behandling så bliver man endnu mere harm og har specilet svært ved at forstå enden at der er nogen der tilfreds med den forretnings form, eller man bliver lidt irretabel over at man ikke selv har fået en god handel ud af det når andre kan. uanset hvilken af de 2 overstående exempler man så har kunne opleve så ønsker man i hvert fald ikke andre hopper i fælden og satser på at køge mc nu får lavet det de siger de laver. og derfor fortsætter jeg ufortrødent med at henvise til andre forhandlere, exempelvis aagesen, fordi at deres betjening indtil videre har været i orden og jeg har ikke noget ondt at sige om dem, fordi vis man vil gamble så er der masser af hjemme sider til det, ingen grund til at gøre det med reperationen på sin mc. slut og tak for debatten

Kommentér på:
Hvad er det her - et cencureret site??

Annonce