1.151 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Sne sne og atter sne :( Sne sne og atter sne :(

Ah for fanden hvor det irriterende og sidde og kigge ud på der bare kommer mere og mere sne.

cyklen har ikke engang været ude i år, og så bliver det bare mere og mere udskudt.. øv.

Håber snart på forår smiley

Hvad laver i sådan en kedelig mandag med sne udenfor. ( Udover job ) nogen fede projekter på cyklerne? smiley

Lidt til at holde humøret oppe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sne sne og atter sne :(
  • #1   18. mar 2013 hold da op en tøs.
    Hun kunne godt narre min fars søn, hehe.
    Go mandag derude

• #2   18. mar 2013 har lige været ude og købe Akrapovic Titanium Bolt on potte til min nye mc som jeg opretter herinde lige om lidt smiley

• #3   18. mar 2013 Jesper: Lyder lækkert smiley hvad har du købt? Jeg fik købt "ny" mc inden den blev smidt ind til vinter smiley en Kawa z750 fra 08.. først indreg sidste år smiley så vil skide gerne ud snart smiley

• #4   18. mar 2013 en fin yamaha YZF 1000 R thunderace smiley

• #5   18. mar 2013 Ja det er lortevejer øv øv er også lige blevet færdig med at samle min cykel igen efter en gang ny lak og har gået og glædet mig som et lille barn til at komme ud og køre igen men så kom vinteren tilbage til Danmark så der går jo nok lidt mere end 14 dage endnu kan kun sige Global opvarmning ja tak og fruen vil også gerne have spisestuen tilbage smiley

profilbillede
  • #6   18. mar 2013 Ja, det er fandme trist vejr. smiley

Hondaen venter også bare i kælderen. Jeg er netop blevet færdig med vinterrengøring/service. Så den mangler bare at blive trukket op og få sat kåbe og udstødning på, og så WROOOOOM! smiley

profilbillede
  • #7   18. mar 2013 Nååe så ikke alle som er færdige endnu med projekter smiley

Har fået nyt bagdæk på, samt olie og filter er hjemme, så nu mangler vi bare sol og sommer smiley

• #8   18. mar 2013 Ingen sne her... Men heller ikke nået at køre endnu...
    Regner med at når arbejdsdagen er overstået skal jeg en tur på værkstederne og rode lidt med motorcyklerne og veteranbilen; jeg er ved at forberede mig til udstilling om tre uger.

Ud over det har jeg et stort projekt: Oprydning på computeren smiley Så mens jeg "arbeder" sidder jeg og skriver en masse data over på DVD-medier (Note til mig selv: Køb endnu en ny ekstern harddisk!) så jeg kan slette noget igen!

• #9   18. mar 2013 Glæder mig til at høre lyden på min yzf1000r med denne potte på smiley

profilbillede
  • #10   18. mar 2013 Jesper: Hvad søren laver du så online smiley ud og smidt på smiley

Catman: Hvor kommer du fra? siden sneen ikke er kommet endnu smiley haha ja det kan tage tid at rydde op på computeren, det bliver man nød til engang imellem.

• #11   18. mar 2013 Michael: Har desværre ikke fået den helt hjem endnu pga vind, vejr og sygdom, så kan jeg ikke smiley

• #12   18. mar 2013 ja det er noget lårt, er nu glad for at min deadline er 1 maj smiley

har ofte fået afvide at mænd ikke kan multitarske men her arbejder min onkel på nogle spænde skiver, ryger en smøg og griber efter en øl i køleskabet smiley man lære nogle ting over en lang vinter..

profilbillede
  • #13   18. mar 2013 Jesper: Ah ok, så kan jeg godt se det smiley ikke nemt

Nichlas: Haha fint billede smiley han skulle bare lige fjerne armen så vi kunne se hende frøknen

• #14   18. mar 2013 Jesper : Jeg har sådan en liggende til min også smiley bare carbon-modellen smiley ikke street-legal.. FUUUCK de lyder ondt!!!!

• #15   18. mar 2013 @Michael M; Fra København, de har godt nok snakket om at det skulle komme herover, men i radioavisen her klokken 0930 sagde de at det ville bevæge sig fra Sydvest til nordøst - så det lyder nu til at det rammer Sverige i stedet for København... smiley
    Jeg krydser i alt fald fingre, for gider ikke at skulle lege med veteranbilen igen i morgen hvis jeg skal køre i sne til værkstedet

• #16   18. mar 2013 Catman: Ah man må da håbe for jer derinde smiley så skulle jeg aldrig have flyttet derinde fra.. hehe..Lyder som en god ide at kunne rode med det, sådan en dyt må jeg også have en dag.. man kan rode lidt med smiley og ikke koster det vilde om året

• #17   18. mar 2013 Har lige i torsdags fået min NYE MC smiley

Fik da lige luftet den lørdag, inden den første sne... smiley

profilbillede
  • #18   18. mar 2013 @ Micheal M; Nej det er rart kun at skulle betale 1/4 vægtafgift, 800 kroner i kasko og kun at skulle til syn hvert ottende år.... Det er noget vi kan lide!
    Til gengæld må jeg også kun køre 6.000 om året fra 15. marts til 15. november - men; når jeg alligevel kun køre omkring 15.000 km på Yamahaen til og fra arbejde + rundt i landet så klarer jeg nok at holde mig på de 6.000 ved de par ture jeg tager i dytten.
    Prisen på bilen var også meget god smiley Og regner med at den nok skal blive rigtig flot når det sidste er lavet inden udstillingen.

• #19   18. mar 2013 Daniel: Fin mc, tillykke med den smiley men da synd at trille på den i sne smiley

Ja det hjælper noget på det smiley drømmen er lidt en Mustang fra 67 smiley
    6000km? ja det var ikke meget smiley men igen, hvis det er weekend bil, så går det vel nok smiley
    Hvad har du af dyt?

• #20   18. mar 2013 holmeren: var osse planen at det skulle være carbon, men den er udgået og så faldt jeg for den i titanium smiley

• #21   18. mar 2013 ja, min cykel står stand by på værksted. han vil helst ikke køre den ind så længe luft fugtigheden er som den er..... men så for jeg det selvfølgelig heller ikke dårligt over bare at gå og glo på den hele tiden...... kom sne kom jul kom gaver.... nåååååååå nej, det var jo sidste år....

• #22   18. mar 2013 har også en honda som står skildt ad smiley
    jeg går bare og venter på at få de sidste kåbedele tilbage fra maler smiley
    så skal den ellers bare samles og så burde den sne sku også snart forsvinde:D

• #23   18. mar 2013 @Michael M > Ja netop; som weekendbil så er 6000 km jo helt i orden. De fleste veteranforsikringer kræver også at der er et andet "hverdagskøretøj", at bilen står i aflåst garage når den ikke bruges, at man ikke bruger den til "daglig kørsel" (altså indkøb, arbejdskørsel osv) - og at man har en 2 kg ildslukker i bilen (jeg har en 6kg slukker i min).
    Min bil er en Hillman fra 1961. Uden ABS, nul airbags og ingen sikkerhedsseler. Men tilgengæld massere af hyggelige smil når man kommer kørende i de store sofasæder. Jeg er ved at forhandle mig til endnu en klassiker, men hvilken en holder jeg pt. hemmeligt.

• #24   18. mar 2013 Lyder satme hyggeligt smiley ABS o.s.v skal man heller ikke bruge, man cruiser man kører ikke race i sådanne nogle..
    Må se om drømmen går i opfyldelse inden et par år smiley

• #25   18. mar 2013 Jeg har skam heller ikke kørt i sne smiley Kun 48timer gammelt salt smiley

• #26   18. mar 2013 Har lige købt en honda cbr 600f4, venter og venter bare på vejret bliver sådan okay. så jeg kan få hentet den ved forhandler!

Kom nu SOL!!

profilbillede
  • #27   18. mar 2013 .

profilbillede
  • #28   18. mar 2013 har min ny indkøbte z750 stående klar, billede fra da jeg hentede den hos forhandler, har kun lige rundet 300km på den inde sæsonen sluttede sidste. ser satme frem til at brage den af når varmen kommer !

profilbillede
  • #29   18. mar 2013 Solen kommer skærtorsdag !!!

Ellers sælger jeg min cykel og køber slædehunde istedet

• #30   18. mar 2013 http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

øv øv og mere øv

• #31   18. mar 2013 Ja det er sgu et noget sygt forår... Gixxeren er bare SÅ klar, men den kommer fisme ikke ud i det vejr...:-(
    Men så må man jo finde på nogle indendørs sysler... ;-D

http://www.bilgalleri.dk/video/off_topic/51138-en_mand_og_hans_legetoej

GLOBAL OPVARMNING TAK - LIGE NUUU !!!

profilbillede
  • #32   18. mar 2013 Ja det træls med det vejr.. Jeg tror heller ikke jeg lukker cyklen ud endnu.. Og det bliver nok et nej herfra med hensyn til Bakken torsdag.. DAMN..!!

Men ellers har jeg brugt vinteren på at smide en F2 bagende samt lakere min CBR F1 matsort... Så nu vil jeg gerne lufte den snart..

Ellers laver jeg ikke meget andet end side og se nyheder og surfe rundt på galleriet her.. Og overvejer om jeg mon kan komme på arbejde imorgen...

profilbillede
  • #33   19. mar 2013 Kojak: min er lige magen til din smiley dælme en fin mc smiley hehe.

• #34   19. mar 2013 ja smiley hvis du kommer forbi min mc profil, kan du se jeg har skiftet en masse på den, men en ting skal siges, med en stor carbon potte, så der satme brøl på smiley

Kommentér på:
Sne sne og atter sne :(

Annonce