{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Søger en dygtig autoelektro gut ;) {{forumTopicSubject}}

Hej. Ja jeg skriver her i min søgen efter en der har forstand på autoelektro, da jeg ikke kunne finde en på bilgalleri.
Jeg er ved at renovere min veteran, en opel rekord og den skal i den forbindelse laves om fra 6 til 12v og måske ha nye instrumenter, og det vil i begge tilfælde sige at jeg får brug for hjælp.
Så er du ferm til el og vil du give en hånd hen ad vejen når jeg får brug for det, så sig endelig til!
El nettet er meget simpelt, men det siger mig bare ikke ret meget..
Der vil selvfølgelig være en kompensation for dit arbejde.
Er fra Horsens.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en dygtig autoelektro gut ;)
  • #2   22. mar 2013 Jeg er selvlært mekaniker men el siger mig intet, så jeg har brug for en der kan hjælpe med at lave den om til 12v og hjælpe mig hen ad vejen når der kommer mere til der skal installeres.
    Er det noget du har styr på? Jeg har selvfølgelig diagram over det originale net.


  • #3   22. mar 2013 Udover det, så vil jeg gerne ha styr på den gang spagetti der er bag instrumentbrættet, altså få det samlet pænt og nydeligt så man kan se hvad der er til hvad.

  • #4   22. mar 2013 Det skal nævnes at alt virker på bilen nu, så man skal ikke til at finde hoved og hale i det først, der er et udgangspunkt.

  • #5   23. mar 2013 Kan godt prøve at se på det for dig, altså det er et komplet 12 Volt ledningsnet du skal have lavet ?

    Send mig evt en PB


  • #6   23. mar 2013 6 volt ledningsnet er kraftigere end 12 volt - så der er ingen grund til at skifte ledningsnet.