1.969 visninger
|
Oprettet:
Interphone F3 {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået en F3 og den fungere indtil videre fornemt, når jeg snakker i telefon. Men jeg kan ikke få musik eller Gps stemmen fra min Iphone ud i ørene
Jeg har Googlet mig frem til at jeg skal købe en dims jeg stikker i røven af min Iphone, så kan jeg høre musik og min Gps i telefonen.
Virker det?
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.540
Det er kun telefondelen som overføres via bluetooth fra iphone til F3. Du skal dog bemærke, at F3 ikke er stereo, så overførsel via add-on BT-adapteren er bestemt ikke noget jeg vil anbefale (ift. musik). Desuden suger BT-adapteren pænt meget strøm, så du har stor risiko for, at din iphone løber tør for strøm på rekordtid. Jeg vil anbefale at du ift. F3 glemmer alt om musik undervejs på turen. Og at du ligeledes anskaffer dig en en rigtig MC-GPS, f.eks. en brugt TomTom Urban Rider, som du desuden bruger som koblingspunkt for din F3. Og det betyder, at du kobler F3 til Urban Rider. Og du kobler din iphone til Urban Rider - og således bliver Urban Rider din "samling" ift. BT-koblingen. Du får som tillæg hertil også overfør din telefonbog fra iphone til Urban Rider, således du kan se hvem der ringer (hvis de findes på din adresseliste), og at du ligeledes og nemt kan ringe op!
Alternativt - sælg F3 og anskaf den nye F5 - det vil du bestemt ikke fortryde - og så har du både mulighed for overførsel af musik- og har radio/RDS inklusiv.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 760
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 760
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.540
Svaret skal findes i antal samtidige Bluetooth "koblinger" der kan køres på samme samme tid, og da telefon --> Interphone F3 jo allerede har optaget/brugt den ene som findes, tja, så bliver det lidt svært at få koblet éndnu en! Derfor!
Dette er bla. årsagen (jf. tidligere) skriv, at man f.eks. bruger TomTom Urban Rider til at koble *alle* Bluetooth enheder (betragt det som en Bluetooth-HUB/switch), som tilser hvem der skal tale/høres. Og dette gør altså ikke din manglende musik bedre (læs: det vil stadig ikke kunne lade sig gøre uagtet at du brugte Urban Rider).
Det du vil kan ikke lade sig gøre på F3 - du skal minimum have F4, men vælg nu F5...ikke?
....med mindre at du vælger en helt anden producent, f.eks. Cardo!
Interphone F3