Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  væg/loftmaling??????
  • #1   24. mar 2013 samme maling, glans kan fåes forskelligt smiley

Og malerfirmaet jeg var ved var der intet der hed spartel kun fugemasse smiley

• #2   24. mar 2013 det kan du , uden problemer...

der er lige en maler på jobbet der har gjort det, og fortalte at det var helt normalt.. og det er blevet flot..

mvh

• #3   24. mar 2013 Super. Så er det vejen frem for mig kan jeg se smiley

Takker

• #4   24. mar 2013 Eneste forskel jeg fandt ud af var, at loftmaling kan være en smule tykkere i det. Noget vægmaling kan være lidt tyndt, det går fint til væggene, men så snart du står med rullen over hovedet, så bliver du træt af det:)
    Og det er helt sikkert ikke alle vægmalinger der er tyndere, men man kan rende ind i dem.

• #5   24. mar 2013 Vil du have tyk maling så køb Norsjø

Flugger er noget mere flydende

• #7   24. mar 2013 loftmaling er som regel glans 3-5 vægmaling er som regel 5-7-10 , jeg ville aldrig vælge glans 3 til væg og et børneværelse ville jeg ikke bruge under 7 .
    Og til loft ville jeg ikke bruge højere end 5 da det så bliver for blankt ,og fejl ses nemt.

• #8   24. mar 2013 hehe, jeg havde samme tanker Rolf smiley
    Har lige købt sommerhus så jeg skal også i gang med maling af vægge, lofter, udendørs og indendørs træværk smiley

• #9   24. mar 2013 Loft skal males med loftmaling glans 1-3. Giver en mere mat overflade som er roligere at se på og som skjuler eventuelle ujævnheder. Væge skal males med en maling med flere pigmenter ( mere styrke og højre glans ). De fleste kvalitetsproducenter producere maling i glans 7-10 som et mat. En vægmaling skal kunne skrubbes ren uden den tager skade, derfor en lidt højere glas ( glans = styrke ). Aldrig loftmaling på væg!!!!!

• #10   25. mar 2013 Det er også vægmaling som jeg køber og det kommer også på loftet smiley

Kommentér på:
væg/loftmaling??????

Annonce