3.309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

GoPro 3 - white , silver eller black edit? GoPro 3 - white , silver eller black edit?

Lurer lidt på at købe et gopro 3

men kan ikke rigtigt se den store forskel på de 3 kameraer
versioner. Andet end udstyrspakken og så er der skrabet lidt i "indmaden" på den lille version men hvor meget?

nogen erfaringer?

der er over 1000krs forskel på dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GoPro 3 - white , silver eller black edit?
  • #1   28. mar 2013 Der er faktisk noget forskel på kvaliteten imellem de forskellige modeller. Det nemmeste er nok at kigge lidt på denne video: http://www.youtube.com/watch?v=yZvPBBHAuiI Starten er ikke så spændende men lidt længere henne komme der nogle sammenligninger af optagelser lavet med hhv. silver og black edition. Især i lave lysforhold viser den bedre sensor der sider i black edition sine fordele.

Husk naturligvis at sætte på 1080p på video for at se den fulde forskel.

• #2   28. mar 2013 Hej Rene...
    Der er uendelig forskel på de 3 modeller.

Prøv at læse igen på deres side.
    De er super fede, men indrømmer gerne at jeg valgte Hero 2 igen til 2013 sæson efter at have undværet et års tid. Blev nærig.

• #3   28. mar 2013 Niels, tak for linket smiley det ser ud til at man lige så godt kan købe 2 eren frem for den billigste 3'er. Tror hellere jeg vil gå efter black udgaven , mest pga lyden.

• #4   28. mar 2013 Nu er version 3 self. Bedre end version 2. Men jeg har et go Pro hd 2 kamera.

Havde det med på ski ferie i år. Jeg er overrasket over de full hd film. Kontrastforhold og optagelse under høj sol, var forbløffende godt. 3'ern kan jo kun være bedre. Lyd kan jeg ikke sige noget om i version 2 den optager altid i huset som ødelægger lyden.

Måske er der forskel på tekniske data. Men full hd er full hd. Hvis du sammen ligner 2 ens film på et fjernsyn hjemme i stuen. Så tror jeg sku ikke du kan se forskel. Dem der sælger optager bestemte ting hvor de ved du kan se forskel. For sælge dig det dyreste smiley

Men genial kamera. Alle pengene værd.

Kommentér på:
GoPro 3 - white , silver eller black edit?

Annonce