3.049 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

handicapscooter handicapscooter

hej jeg er ved at overveje om jeg skal have sådan en her, det er vist en kina model og den står til salg til 15000 kr. og det er lige sådan en jeg har brug for, men er det for dyrt og tror i den vil gå i stykker hurtigt? eller kan den holde til brug i hverdagen.
den er 2 år gammel og har kørt 200 km. jeg kender ikke navn eller mærke. er der nogen af jer der har kendskab til sådan en 4 takter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handicapscooter
  • #1   9. apr 2013 der må jo være noget papir på sådan en som fortæller hvad det er

• #2   9. apr 2013 ja der er papir på og den skulle være godkendt det er en knallert 30. men jeg talte med en gammel kone som intet vidste, men manden kører ud på lageret i morgen hvor den står og så håber jeg på mere info, det var mere så jeg selv have lidt at forhandle ud fra

• KS
    KS Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #3   9. apr 2013 Jeg synes 15.000 er mange penge for noget, som man ikke ved hvad er (kvalitetsmæssigt). Hvordan er det at skaffe reservedele dertil?

• #4   9. apr 2013 ja det er jo lige det. men for en tre hjulet scooter er det faktisk billigt hvis man sammenligner med de kendte mærker, det kan man naturligvis ikke men det at den kommer med tag er helt godt for mig da jeg ville skulle bruge den hver dag. men tænker også bare på om den i det hele taget kan holde, jeg skal heller ikke give kontanter for den med bytter lige over med en anden knallert som jeg har til salg til 16000 kr

• #5   9. apr 2013 Tag et kig på DBA og se om du ikke kan finde en PGO handicap scooter til samme penge eller billigere. Jeg kigger en hel del på DBA og jeg ved der er nogle forholdsvis fine derinde til gode penge.

Kommentér på:
handicapscooter

Annonce