909 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Fed hjemmeside.... til fotos.. Fed hjemmeside.... til fotos..

Synes lige jeg vil dele denne hjemmeside med Jer.
Det er vildt med de muligheder der findes idag. Et foto er jo ikke kun et foto. Tænker på hvis jeg skulle ha nogle fede fotos af cyklen, tja så var det jo en fed måde at gøre det på. øv, mangler så bare en fed cykel. smiley
http://siapanorama.com/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed hjemmeside.... til fotos..
  • #1   16. apr 2013 Jeg er ikke lige med.. Hvordan ville du tage et 360* foto af din cykel ?

• #2   16. apr 2013 Hvis man har en smartphone kan photosynth fra microsoft anbefales.
    Virker også til iphones.

Den tager det første billede, og så bruger den bevægelsessensoren til at tildække indersiden af en virtuel kugle med de billeder du tager.

Den gør stort set det samme, gratis smiley

Så er det lige meget om man er på en billig 125cc udlejningsscooter. Bare man kan køre et fedt sted hen og stille sig med den, så får man fede billeder smiley
    Har en del fede billeder på min ipod. Glæder mig til at få en smartphone med bedre kamera og bedre bevægelsessensor, så er det jo lige før man sku ha en tripod til den så man kan tage "seamless" 360 fotos smiley

• #3   16. apr 2013 iPhone 5 har også panorama funktion.. Det har langt de fleste Spejlrefleks kameraer også..

• #4   16. apr 2013 Sorry, jeg aner intet om denne verden. Synes bare det er utroligt med de muligheder der findes idag..

• #5   16. apr 2013 forstår stadig ikke hvordan du vil tage et billede af dine cykel smiley største delen af dit billede, vil jo være uden cykel..

• #6   16. apr 2013 Som jeg har forstået det kan man også lave 360 gr fotos rundt om et emne.

• #7   17. apr 2013 Ja, men så kan du jo ikke se emnet smiley

Kommentér på:
Fed hjemmeside.... til fotos..

Annonce