{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shockerende hurtig svartid fra SKAT vedr afgift
  • #1   31. maj 2013 Godt med lidt positivt ang skat smiley

• #2   31. maj 2013 Super ! Sender man bare de udenlandske registreringspapirer ind til Skat incl. dokumentation for ny pris i Danmark eller hvordan foregår det ?

• #4   31. maj 2013 Strada - nej, du skal ikke indsende noget papir. Efter toldsyn skal du logge ind på skat med nem id. Under registrering kan man vælge værdifastsættelse. Du følger bare anvisningerne, og på den måde opretter du en sag. Det er ganske nemt. Jeg kan godt give en mere udførlig anvisning hvis det ønskes. Efter du har ansøgt, går der et par dage, så får du en mail om at de har modtaget din ansøgning og hvornår du kan forvente et svar på værdifastsættelse (det du skal betale i afgift)

• #5   31. maj 2013 Lyder næsten for nemt smiley Nu findes der en model Limited Edition af min Benelli til en nypris på 325000 og så min model Tornado Tre til ca 225000. På skats hjemmeside kan jeg se at der kun er en (1 stk) der er betalt afgift på og det er efter den dyre LE model, selv om den der er betalt afgift på er en alm. Tornado Tre. Hvordan forholder man sig lige her, hvis Skat mener man skal betale afgift efter LE modellen ? Klage tiden skulle tage måneder har jeg hørt...

• #6   31. maj 2013 Det er nemt. Det svære kommer når mulvarpeskindet skal frem smiley
    Normal svartid er ca. 1-2 måneder, men hvis det er en speciel model, kan det måske tage lidt længere tid. Hvis Skat så kommer med en afgift, som du mener er for høj, så kan du klage, og her er tiden så ikke måneder, men år.
    Held og lykke.

• #7   1. jun 2013 Ja det frygter jeg også m.h.t. at det tager år....
    Tror jeg vælger den anden model med at få en forhåndsgodkendelse, ved at sende de udenlandske reg. papirer ind sammen med dokumentation for nyprisen i 2003. På den måde har jeg mulighed for at påvirke skat med det samme og få den rigtige vurdering 1ste gang.

Kommentér på:
Shockerende hurtig svartid fra SKAT vedr afgift

Annonce