Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra København til Slagelse
  • #1   1. jun 2013 Via gl. Køgelandevej, og så når du kommer til Køge, tager du ringstedvej og så fortsætter du bare i gennem små byer og masser af landeveje og den føre hele vejen til Slagelse. Dejlig tur

• #2   1. jun 2013 KT. Den tur må jeg fandme prøve, har været i Slagelse nogle gange de sidste par måneder. fordi min kære far lå på Slagelse sygehus. synes det lyder lidt hyggelige end den dødsyge motorvej

• #3   1. jun 2013 Syns selv det er en fed tur, der er masser at se på smiley

• #5   1. jun 2013 ruten er her

• #6   1. jun 2013 ruten er her

profilbillede
  • #7   1. jun 2013 Ja det er jeg ikke i tvivl om smiley den tur dannie linker til ser også ud til at være en god tur.

Men først skal jeg lige ha lavet min kobling, kablet er gået på Langelinje for 14 dage siden.... så jeg trak mit lort hjem til Vanløse. total sur røv!!! men da jeg skiller det ad nogle dagen senere falder alle kuglerne ud af den sneglen arbejder i smiley har bestilt en ny hos Enghave til bare 300 kr. men den er 14 dage om at komme hjem... det skulle være på tirsdag smiley skriger lidt over at jeg ikke kan køre i det dejlige vejr (

profilbillede
  • #8   1. jun 2013 Vejdirektoratet og kommunerne har i skøn samdrægtighed smadret Gammel Køge Landevej. Det er ikke andet end rundkørsler og usynkroniserede lyssignaler for hver 300 meter. Jeg brugte 1½ time på at køre fra Køge til København den vej sidste år. Snup motorvejen til Køge, og derefter kør af mod Ringsted og Slagelse. Muligvis er den gamle hovedvej 1 fra Roskilde farbar endnu, jeg ved det ikke.

• #9   1. jun 2013 Ja Gammel Køge Landevej er bestemt ikke noget værd mere.. det er start og stop konstant.. og hvis der er biler så køre de så forbandet langsomt! Dvs. mindre end tilladt smiley

• #10   1. jun 2013 Alternativt kør over Roskilde, mod Ringsted og drev fra mod Benløse. Derefter følg vejen direkte gennem Sorø og mod Slagelse smiley

Kommentér på:
Fra København til Slagelse

Annonce