1.699 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. dec 2007 Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Kan i også huske det .. det var dengang {{forumTopicSubject}}
Jaa man har kørt mange omgange med en blyant ...
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 153 Svar: 1.056
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 23 Svar: 1.416
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Værst var det da vist da en VHS med hudfilm lavede båndsalat.....i forældrenes VHS maskine. Så var gode råd dyre
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 153 Svar: 1.056
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 37
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
så nej - det kan I ikke huske!
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Svar: 8
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
og jeg havde også sådan en her....
kan i huske dem....eller.. ?
mvh
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/33/ZXSpectrum48k.jpg/250px-ZXSpectrum48k.jpg&imgrefurl=http://da.wikipedia.org/wiki/ZX_Spectrum&h=184&w=250&sz=13&tbnid=7fmN-M2zzIFgMM:&tbnh=91&tbnw=123&prev=/search%3Fq%3Dzx%2Bspectrum%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=zx+spectrum&usg=__Tza6jB-QaxkhpjjOJvlKs1fm3KE=&docid=M7ehELMeEf0xRM&sa=X&ei=rkiqUYP9JsSTtQau24DABQ&ved=0CC8Q9QEwAA&dur=978
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Og denne brugte vi også i stor omfang
https://www.google.dk/search?q=moviebox&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.Yms&biw=1280&bih=963&um=1&ie=UTF-8&hl=da&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=fEqqUfigNMzDswb4m4GQBg#um=1&hl=da&authuser=0&tbm=isch&sa=1&q=moviebox+leje&oq=moviebox+leje&gs_l=img.3...21607.23117.0.23656.5.5.0.0.0.0.90.314.5.5.0...0.0...1c.1.15.img.GXqeJhUig9Q&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.Yms&fp=5949fc453ec0fab9&biw=1280&bih=963&facrc=_&imgrc=JuyB3aMXgXyEWM%3A%3BjkYMjbMggGOwiM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F_MhmNqch3Zvg%252FS6qR_RhqsEI%252FAAAAAAAAKGM%252FiJKhoDroh6k%252Fs1600%252Fmbox.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fdindebat.dk%252Fliv-sjael%252F572089-produkter-ting-du-savner-fra-din-barndom-23.html%3B604%3B453
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Altså ja det er vel et almindeligt kassettebånd du mener ikk?
Ved godt at VHS er noget helt andet.
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Skræmmende - de er 22 og 23 og de var da i hvert fald en halv snes år, da de havde dem. De elskede i øvrigt når jeg spillede LP-er på min den gang aldersstegne grammofon! Nu eksisterer hverken den eller LP-erne længere.
...og nu siger man at CD-en er uddøende......
jan 2005
Følger: 31 Følgere: 35 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.909
Et komplet sammenbygget "anlæg" fra Bilka i konfirmationsgave. Radio med 1 FM og 3 AM-bånd, pladespiller med 33, 45 og 78 omdr.min. og kasettebåndoptager så man ku' optage tiden hits på et "mixet tape"... (BASF crome naturligvis...)
Og så en Comodore VIC20 eller 64'er med båndstation og matrix-printer med endeløse papirbaner med hulkant, når det skulle være rigtig moderne....
Ak ja ak ja ak ja....... DET var tider...
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
lol lol
havde sgu helt glemt den leje video kasse der...
damm.,... det var vildt....
mvh
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Dengang var rigtige mennesker lavet af jern....bla....bla...
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
du har MEGET unge forældre . .
mvh
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Altså jeg er 31 år og min mor er fra '57. Så det er vist meget normalt.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
i to . .
mvh
ps..
jeg har stadig min zx liggene et eller andet sted..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
bølle...
og den gamle model af dem... lol lol . .
http://www.youtube.com/watch?v=mh0g73JvFbo
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Det er åbenbart egnsafhængigt, hvad man kaldte de bedste cassettebånd.
Der hvor jeg kommer fra var BASF (også kromdioxid) det argeste skrammel, og det kostede heller ingen ting. Man skulle have Maxell eller TDK der havde nogle helt specielle ferrit belægninger med "meget" bedre egenskaber end alle andre.
næsten som Honda i en anden MC-verden:-)
jan 2005
Følger: 31 Følgere: 35 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.909
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
maj 2007
Følger: 2 Emner: 21 Svar: 893
jan 2005
Følger: 31 Følgere: 35 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.909
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Jeg vil MEGET nødig, have genoplivet mine æblesnaps minder... Hvad siger du til at vi holder os til martini, pisambong og Faxe Fad ?
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
P
A
T
T
E
R
mvh
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Kan i også huske det .. det var dengang