{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Holy shiiiiiit!!! en lille skræmme video eller hvad man siger! {{forumTopicSubject}}

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=5aoT1Nwo7UI&feature=endscreen

Der er nogen der er VIRKELIG heldige, og andre der er knapt så heldige.. og så er der de dumme af dem! Blandt andet dem uden hjelm osv.. så galt kan det gå!

1t 16m video med uheld.. Det får en til at tænke over om det MC tøj man køre i, nu egentlig er sikkert nok skal jeg lige hilse at sige smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holy shiiiiiit!!! en lille skræmme video eller hvad man siger!
  • #1   14. jun 2013 Har selv brugt meget tid på at se disse videoer. Det giver en lidt mere respekt for hvad det er man egentlig har med at gøre. Man kan hurtigt komme meget galt afsted hvis man overvurdere sig selv og andre. (Man kan også youtube motorcycle crash compilation, her er også en del)

Og ja...det er tydeligt at dem der crasher med godt udstyr generelt slipper meget bedre fra det end dem der crasher uden!

Personligt synes jeg de sjoveste videoer er dem som crasher i forsøg på at lave wheelies eller andet form for showoff. Lyden af en rigtig dyr motorcykel der bliver smadret ned i asfalten efter at ejeren har dummet sig med et mislykket wheelie forsøg er af en eller anden grund utrolig sjov for mig smiley

• #2   14. jun 2013 Nu er det et fåtal af dem i filmen der ikke selv har del i skylden. Men god reminser til at beholde hovedet på toppen af kroppen

• #3   14. jun 2013 ja det meget lidt der tænker sig om.. men det så også ekstra synd for dem der rent faktisk ikke er skyld i det

• #4   14. jun 2013 selv om man måske køre som en idiot lader man stadig ikke folk ligge??? man jokker da bremsen og tjekker om de er OK gør man ikk? :s

• #5   14. jun 2013 Sotto : jo det tænkte jeg også over.. nogle bander af dem og kører videre.. underlig måde at opføre sig på

• #6   14. jun 2013 Holmeren

Helt enig!!
    kan relatere til det.. 10 man står og kigger på jeg skal rejse en mc op på 175 kg (jeg vejer 70).. der skal lidt mere end fast fodfæste til og få den op :s

• #7   14. jun 2013 Synes rigtigt mange af dem kommer galt afsted ved lanesplitting. Og det er fandme godt nok ofte deres egen fejl når trafikken er så tæt.

• #8   14. jun 2013 Jeg har set rigtig meget også.
    Hele no prisoner 2012, alt muligt andet og så subscriber jeg på en masse forskellige kanaler som der jævnligt uploader/linker til nye klip.

Af skade bliver man klog men sjældent rig.
    Synes det er SÅ fantastisk at vi kan sidde og se video af uheld.
    Klogskaben kommer uden skaden.

Man kunne meget nemt lave en meget givende video til køreuddannelserne, som kan vise folk alle de måder der er at køre galt på.
    De kunne lære om lift-off oversteer, lastbilers blinde vinkler, vigtigheden af at kigge i spejlet inden man træder på bremsen osv osv osv osv osv

• #9   14. jun 2013 fy for satan, der er nogle grimme nogle der..

mvh

• #10   14. jun 2013 Holmeren

du må sku se at træne lidt
    jeg har rejst VLeren op to gange +315 kg og jeg vejer 100 ;o)

og ja der er nogle ordentlige røv ture ind i mellem, og utroligt aå mange der er i stand til at rejse sig efterfølgende

• #11   14. jun 2013 pisst. ikke for at sladere men der er en dansker med fra CA. 0,26:34 og lidt frem

• #12   14. jun 2013 det er en grim video men fuck der også mange mcister der køre helt fucked , man kan jo ikke blive sur på en bil der drejer til venstre og den så remmer en når man blæser uden om al traffikken ,.

men der også en del dumme biler men mest mod knallerterne smiley

• #13   14. jun 2013 ib : Det sgu ikke mig der har problemer med at rejse mc op.. jeg er 193cm høj og vejer tæt på 120kg, så mon ikke jeg godt lige kunne dødløfte sådan en lille maskine op fra jorden et par gange smiley

99% af dem er jo MC folk der køre med hovedet oppe i røven.. men ja.. man kunne godt bruge dem på en køreskole som eksempel på hvad der kan ske hvis du ikke tænker dig om.. og selvom du ikke ser skaderne de får, så løber det en koldt ned af ryggen når man ser en uden udstyr af nogen art, ikke engang en hjelm, baldre ind i siden på en bil.. puuha smiley

• #14   14. jun 2013 Hvordan fan.. kan man overse en ko på kørebanen??

• #15   15. jun 2013 27:04 er fandema god smiley

• #16   15. jun 2013 28.48 smiley

• #17   15. jun 2013 De fleste er fra Russland, det er nærmest tradition at man skal være bombe stiv før man sætter sig bag rattet i det land, så sørgeligt nok kommer de ulykker i filmen ikke bag på en...

• #18   15. jun 2013 skule også lige til og sige ligner thiland og rusland eller andre østlande på de fleste slemme uheld og det er jo alle fordi de har knald i låget

syntes dem fra usa osv det mest udskridninger fordi de ligger den for meget ned

Kommentér på:
Holy shiiiiiit!!! en lille skræmme video eller hvad man siger!

Annonce