Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for lidt tid til mc :-(
  • #1   18. jun 2013 giv dig tid smiley

• #2   18. jun 2013 Ja det er der noget om, det bare svært børn familie og et travlt arbejde smiley

• #3   18. jun 2013 Har kun kørt 2 ture a 180-200 km. i år !!!!!!!

• #4   18. jun 2013 ja min står og er spilted ad efter i lørdags, lorte skilte

• #5   18. jun 2013 Nogle gange strammer løkken lidt ja smiley meeeen jeg plejer at sige til lillemor at det har jeg sku behov for, den sætning stopper næsten alt brok og kørt er jeg smiley

• #6   18. jun 2013 Du et ikke alene. Fik sidste år kørt 50 m.bare for at se om tl'eren kunne starte, og i år er den endnu udstationeret i naboens garage pga. sidste års endnu ikke afsluttet hus byggeri smiley

• ! Olsen !
    ! Olsen ! Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 64
    #7   18. jun 2013 Har det på samme måde smiley Arbejder også fra 8-6 hver dag. Så skal der laves aftensmad, og trænes... så der er heller ikke meget tid smiley glæder mig til eksamen er overstået, så man kan nyde en (forhåbentlig) regnfri sommerferie, hvor man rigtig kan cruise igennem smiley

• #8   18. jun 2013 Har ondt af jer. har allerede kørt omkring 5000km i denne sæson. og tager mig selv i at sidder og pive over at jeg ikke lige har kørt de sidste par dage grundet eksamener... så skal nok stoppe med at have ondt af mig selv nu smiley

• #9   18. jun 2013 Har fået køre de første 1000 km på 14 dage smiley

• #10   18. jun 2013 Hvis tid er penge kan jeg forstå problemet.. men hvis tid er tid, så er det ikke et problem.. om jeg kun kunne køre 5km om måneden, så beholdte jeg min MC smiley
    Og med travlt arbejde kan du passende tage den til og fra job.. så får du da et lille sus af frihed to gange om dagen, uanset afstanden (:

• #11   18. jun 2013 Ja jeg kan jo høre jeg meget bagefter smiley

• #12   18. jun 2013 Kørte 400km for sjove ture sidste år! I år har jeg vist nået 800km og nu har jeg ikke kørt i en måned igen, tiden flyver afsted.

• #13   18. jun 2013 Holmeren du har fuldstændig ret smiley det bare hurtigere næsten og cykle på job frem for og skal trække kværnen ud smiley

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #14   18. jun 2013 er på jagt efter en mc. håber jeg kan bruge den på jobbet som familie konsulent rundt i kommunen, så det skulle helst blive til en del km. kigger på en TDM 850

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #15   18. jun 2013 Hmmm drenge. Jeg blev skilt for 3 år siden og mine unger er 13+17. Kender ikke helt til jeres "problemer" smiley ;-) he he he.

• #16   18. jun 2013 Nicklas B : Så lad den stå ude og lås den bedre af.. du vil ikke fortryde smiley og om ikke andet er der weekenderne.. hvor du ellers ville smide dig på sofaen eller drikke kaffe i haven, må du sige til kællingen du skrider ud og leger mand en times tid på din MC smiley er sikke rpå hun vil få en meget gladere mand hjem efter den time du har fået luft under vingerne

• #17   18. jun 2013 Sidder i Shanghai lige nu og tro mig jeg savner skyggen derhjemme! Heldigvis skal jeg hjem i morgen. Har taget torsdagen fri, så når ungerne er afleveret, så skal der rulles nogle kilometer på dyret! smiley

• #19   18. jun 2013 Kender det godt. sidste år kørte jeg kun ca 400 km pga husrenovering. I år er jeg pt på ca 800 km. jeg har ca 10min på arbejde og det er de bedste 10 min i løbet af en hel dag.

• #20   18. jun 2013 Jeg har heller ikke ret meget tid I weekenderne efter jeg er begyndt at køre syver race.. så nu tager jeg MCen på arbejde indtl videre smiley 1000km indtil videre

• #21   18. jun 2013 jeg har overvejet at sælge min mc men min kone forbød mig det for som hun sige:
    "du fortryder det bare, jeg kender dig" smiley

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #22   18. jun 2013 Anders :
    Klog kone du har der smiley

• #23   18. jun 2013 Jeg har heller ikke tid...

• #24   19. jun 2013 nu ved i hvorfor en mc fra 1985... kun K A N have kørt 23,856km....

smiley :)

mvh

• #25   19. jun 2013 Ja vi har alle vores at slås med...

Årh hold da op med at beklage jer... Hvis i virkelig vil ud og køre så kan i sku nok også godt finde tiden til det...
    Hvis konen nægter jer at tage ud og køre så byt hende ud med en fra Thailand..
    Hvis det er ungerne der holder jer hjemme, ja så Gud forbyd at de selv skulle finde på noget at lave istedet for at i skal aktivere dem hele tiden!

Men hvis jeres mc skal luftes og i har ducatier, aprilia, mv, bmw eller kawasaki kan bare skrive til mig så skal jeg glædeligt køre dem for jer også må i gerne for min skyld skrive det er jer der har kørt kilometerne.
    Hvis har Suzuki og yamaha så vil jeg kun køre på dem uden for lands grænser smiley

• #26   19. jun 2013 Jeg har masse af tid, mit liv mine regler min tid, men lad lige vær med at sige det til fruen smiley

• #27   19. jun 2013 Har prøve ikke at have en mc i 4 mdr en sommer . konen hæve 50 store i banken pakke den ind i fars dags gave og gav min max 1 mdr til at få købt en motorcykel eller flytte , det er ny 10 år siden og 4 mc siden , sådan en kone passer man på , de er sjælene og så beorder hun mig på mc ferie i 1 uge om året hvor hun beholder mobilen og venter med at hører hvad jeg har oplevet og se billeder når jeg kommer hjem Elsker hende over alt på jorden

• #28   19. jun 2013 På lige hør, du skal bare vise kvinden hvem der bestemmer, det gjorde jeg !! SMASK..

Og det betød masser af tæsk og blå mærker...

..men efter jeg havde grædt færdig og smerterne forsvandt, så sagde jeg til hende "undskyld skat du bestemmer"

• #29   19. jun 2013 Nej har masser af tid, kan bare ikke finde den Mc jeg vil have.

Også har jeg ikke flere klip tilbage og gider næsten ikke en omme igen for 5 gang.

• #30   19. jun 2013 Rene Naked bike holder farten nede...

MC = primær transportmiddel, ingen undskyldning nødvendig..

• #31   19. jun 2013 Ellers rimeligt tilfreds med tilværelsen, eksamen d.27/6 og 2 mdr. ferie.. der bliver knaldet nogle KM af !!

Men jeg har virkelig ondt af dem som ikke har tiden, men passionen!!

• #32   19. jun 2013 Jonas (odense) W

Har jeg haft det hjælp ikke meget.

Nej ser hvad der kommer af nyt næste år.

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #33   19. jun 2013 Var ude at prøve en TDM 850 i dag, nu skal der lige flækkes en sparegris eller to, så skal der køres nogle km på de midt jyske veje

Kommentér på:
for lidt tid til mc :-(

Annonce