{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Leje af motorcykel - Zakynthos (grækenland) {{forumTopicSubject}}

Hejsa motorcykelgalleri smiley

Jeg er blevet inviteret på ferie, i en uge på øen zakynthos. Har derfor været rimelig hurtig ude og forudleje 1 stk motorcykel, yamaha xt 660 fra dem her. http://www.faros-rentals.gr/bikes.asp

- Er der nogen af jer der førhen har lejet i udland, og dertil har gode råd og tips ?. Jeg skal i alt betale 144 EUR ~ 1200kr for i alt 4 hele dage med cyklen, og synes det lyder ok billigt.. Men er bare interesseret i høre fra nogen der har prøvet det før, om det var smertefrit uden problemer smiley

Mvh Christian (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af motorcykel - Zakynthos (grækenland)
  • #1   4. jul 2013 Tag evt billeder af de skader cyklen må have, så har du det slm dokumentation.


  • #2   4. jul 2013 Du ska fanme passe på grækerne, de kører bil med hoved under armen og er pisse lige glade med færdelsregler, især på de små øer hvor politi er en deltids ansat gammel fisker.

  • #3   4. jul 2013 Pas på asfaldten, den er flydende!

  • #4   4. jul 2013 Billeder af HELE cyklen inden du kører afsted fra udlejer, forsikring med LAV selvrisiko, leje af udstyr - min. hjelm og handsker og så husk at køre forsigtigt! Især på de små græske øer, da de ofte har dårlige veje og de bruger dem til andet end at køre på......

  • #5   4. jul 2013 Nå ja ! Thomas Z, fik lige et flashback der smiley
    Geder og får render vildt rundt på vejene og en ko er det også muligt at møde, og så er der lige deres landbrugsmaskiner der snegler sig op af hårnålesvingne med 5 kmt i timen i den forkerte side af vejen smiley


  • #6   4. jul 2013 Hvis du kører i bjergene hvor der er snævre sving hvor du ikke kan se hvad der kommer af modkørende så giv et klem i æ horn på vej ind i svinget - så bremser de modkørende op og holder sig i egen side af vejen.

    HVIS du hører et andet dyt på vej ind i et sving så brems/dyt og hjælp til ved at køre ud til siden - hvis det er en bus eller lastbil på den anden side af svinget så skal de bruge al den plads de kan få.


  • #7   4. jul 2013 pas på i trafikken dernede, de kører som hat og briller.

    jeg var dernede for 3 år siden, så flere ulykker dernede end jeg vil komme til herhjemme i LAAAAAANG tid..

    HUSK nu tøjet, hellere svede lidt end ingen hud have hvis du skulle være uheldig


  • #8   9. jul 2013 Ja husk fornuftig tøj - ingen klipklappere og shorts! Det er fucked up at bade i saltvand, hvis huden er skrabet af benet.......

  • #9   14. jul 2013 Så er ferien vel overstået. Havde motorcyklen i 4 dage = 600kr nede på zakynthos. Det var let at leje den og tegne en formegentlig fornuftig fuld dækket forsikring, sku den være. Og vejene var som havde det regnet i DK, men den fik alligevel masser af gas på de snoede veje og i bjergene, i shorts og t-shirts,. rimelig hjernedødt, men føltes egentlig rigtig godt i den varme, og fik set hele øen. Et high five med udlejereren da jeg afleverede den, og så var den oplevelse slut smiley

    Kan helt sikkert anbefales at leje på øen zakynthos, vi havde både atv'er, bil, bocart og så denne mc,, alt uden problemer og virkelig billigt med lovet fuld forsikrings-dækning, hvis man kom til at ridse den / få den ødelagt osv osv.

    Men til andre, vejene er glatte!! og der er for varmt til at have sikkerhedstøj udstyr på imo. Så det er med fuck det princippet og bare lev livet smiley (til det går galt)


Kommentér på:
Leje af motorcykel - Zakynthos (grækenland)

Annonce