1.228 visninger
|
Oprettet:
Så er det imorgen.......... {{forumTopicSubject}}
14.15 teoriprøven er, så kryds lige finger for mig
Og hvis alt går godt, er det køreprøve den 7. Glæder mig til at komme ud og prøve nogen forskellige mcèr og så jeg kan få købt mig en
God aften til jer alle.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.560
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
mar 2013
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 146
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
aug 2009
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 386 Svar: 2.270
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 16
Så er det imorgen..........