{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Bluetooth til bilen - godt råd/valg søges {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har netop investeret i min første 4-hjuler (og nej - jeg sælger ikke min MC:) ).

Men i denne her Audi jeg har smidt penge efter, sidder der en eller anden standart Blaupunkt bil-radio/CD-afspiller, som egentlig er fin nok. Pointen er bare, at jeg meget gerne vil ha' installeret bluetooth (til at afspille musik fra min iPhone) og så jeg har en håndfri telefon-mulighed.

Hvad kan anbefales af løsninger?

Jeg har selv overvejet denne, efter at ha' set mig lidt omkring på nettet.
http://www.modify.dk/parrot-asteroid-original.html

På forhånd tak, og kør pænt smiley

Mvh. Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bluetooth til bilen - godt råd/valg søges
  • #1   24. jul 2013 kan man modtage fm/am radio på den der fine dims? smiley

  • #2   24. jul 2013 Yes.

  • #3   24. jul 2013 Jeg har selv den parrot du linker til og er super lækker. Dog hvis du hører meget radio vil jeg ikke anbefale den, fm signalet er meget ringe i den. bruger så selv internet radio fra min mobil, er jo også en mulighed man har.
    Ellers så kan den radio stort set alt!


  • #4   24. jul 2013 Så skal du også være opmærksom på at den ikke er lige så bred som en standard radio. Så du skal have købt sådan nogle afstands klodser som du kan skrue i, i hver side. Jeg fandt dem på ebay til omkring 150kr. Kunne ikke finde dem herhjemme.

  • #5   24. jul 2013 Steffen: Tak - dejligt at høre om gode/dårlige erfaringer med produktet smiley ...

    Der skal monteres microfon til håndfri ikk'? - altså som "samarbejder" med radioen.

    Ved du om de har lavet en anden og forbedret version, hvor radio-signalet er bedre?


  • #6   24. jul 2013 Steffen: Og har jeg forstået det rigtigt, når det lille display simpelthen fungerer som navi? Og hvis - kan man så overhovedet se noget på den?

  • #7   24. jul 2013 Jo du skal montere en microfon samt en gps, men det er rigtig nemt, det er bare et stik bag i radioen (fx microfonen er et jackstik der bare skal proppes i)

    Jeg har ikke selv brugt navigationen, eller nogle af alle de andre ekstra funktioner der er i den da det kræver man sætter et simkort lignende i den så den kan gå på nettet. Eller også skal man køre radioen over ens mobilnet, kan man vist også.

    Jeg plejer bare at bruge min mobils navigation (har en samsung G S3) og når jeg så er koblet til via bluetooth så hører jeg ruten over radioen, så hører du musik samtidig så skruer den selv ned når der kommer en meddelelse


  • #8   24. jul 2013 Samt når du spiller musik fra mobilen så kan du skifte nummer på radioen, det er heller ikke alle bluetooth radioer der kan det. Så du behøver ikke engang at tage din mobil op af lommen.

  • #9   24. jul 2013 Jeg har en Jabra Cruiser 2. Funker perfekt!

  • #10   24. jul 2013 Så har du både håndfri og kan spille musik via mobil -> Jabra -> Radio

  • #11   24. jul 2013 har lige monteret en Bury C9906 mener jeg - med lille touch skærm, og stemmestyre telefon del, - den kan streame musik via bluetooth samt med AUX indgang

    spiller og virker perfekt til prisen og med std. Iso kabler så kan brokobles mange biler uden man skal købe adapter kit Prisen online for sådan et sæt ca 2100 kr brugte en time for at monteret det inkl. trækning af mikrofon


Kommentér på:
Bluetooth til bilen - godt råd/valg søges

Annonce