1.106 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så gad jeg"
Så gad jeg godt have GSX-F!!
http://www.mototuning.com/galerie/suzuki/gsxf750-phillipe//index.php3
http://www.mototuning.com/galerie/suzuki/gsxf750-phillipe//index.php3
Skrevet af: Jabbekot - 23. feb 2007
Så trykkede jeg på knappen :)
4 måneder uden opladning og den spinder ved første tryk, nøøj hvor gad jeg bare godt flyve lavt i dag :) http://m.youtube.com/?rdm=4phc78f1j&reload=3#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DFl74hakab3I%26...
4 måneder uden opladning og den spinder ved første tryk, nøøj hvor gad jeg bare godt flyve lavt i dag :) http://m.youtube.com/?rdm=4phc78f1j&reload=3#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DFl74hakab3I%26...
Skrevet af: Jack D (Christiansfeld) S - 26. feb 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 3 Svar: 203
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 3 Svar: 203
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.302
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.039
Noget nemmere på en lille 125'er
Sådan en der "krydser" jo ikke marken, den sejler igennem den
Gad godt se den kørt af en professionel på en teknisk ktævende bane..
Gerne en bane der også tillader at man bruger de kræfter den har
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
JO DE BLIVER BRUGT!
Så gad jeg godt køre crosser