1.200 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nøj hvor er det svært at lade den være.. ! Nøj hvor er det svært at lade den være.. !

Har fået købt mig en sv650 fra 02, men har jo kun "mellem" kort og går og venter på jeg får det skide drosle kit hjem ! har da trillet rundt på vejen, men jomfru turen må jeg vente på endnu ! -.-

Også ville jeg spørge om, der var nogle der har prøvet at sætte et drosle kit på til 48 hk / 35 kw, på sådan en og om det er noget jeg selv burde kunne finde ud af ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøj hvor er det svært at lade den være.. !
  • #1   11. aug 2013 Ud og kør med dig.. Nyd cyklens fulde potientale.
    Så kan du tænke på sure Bent-betjent en anden dag.

• #2   11. aug 2013 Netop, Per smiley

• #3   11. aug 2013 Min situation er værre, har en cbr 1000rr repsol fra 07 uden afgift :S snak om den er svær at lade stå !!

• #4   11. aug 2013 Hvorfor er det værre ? princippet er det samme, det er begge ulovligt ? smiley

• #5   11. aug 2013 hmm..
    den en koster bare meget, meget mere i bøde hvis told og skat kommer ind i billet ..

mvh

• #6   11. aug 2013 Ja men bøden er en anden på min smiley og min kommer der først plader på næste år smiley stod jeg i dine sko så var jeg kørt nu smiley

• #7   11. aug 2013 ja okay, det er selvfølgelig rigtig nok smiley

• #8   11. aug 2013 Jeg kan (heldigvis) fortælle at Kasper k har overvurderet konsekvenserne af at du kører ind i en politibil smiley

Hvis du har tegnet en ansvarsforsikring på maskinen, i dit navn, og betalt, så er du forsikret.
    At du ikke har førerret til køretøjet er ikke nok til at forsikringsselskabet kan gøre regres. (Gøre dig hæftende for forsikringssummen efter de har betalt forurettede)
    Du kan kun komme til at hæfte fr forsikringssummen hvis
    1- du ikke har tenet en forsikring til køretøjet når uheldet sker
    2- du laver skaden med vilje
    3- du laver skaden under særlig/grov hensynsløshed.

Det er ikke et kørekort du mangler. Har man det lille lyserøde kørekort, så bliver man heller ikke straffet som hvis man kører med frakendt kørekort, eller helt uden nogensinde at have modtaget undervisning i hvad grøn pil og spærreflade er for nogen ting.

Du får ikke konfiskeret køretøjet, og bøden ligger 2-5k under de 7k man får for at føre et motorkørertøj uden kørekort smiley

Hvis jeg var dig havde jeg kørt.
    Men jeg havde med vilje afholdt mig fra at dreje hanen i bund til der er droslingskit i.
    Bare sådan lige for at begrænse den følelsen af kraftunderskud når drislingskittet er kommet i smiley

Jeg mødte to æggeskaller Idag på min VFR. De hilste ikke tilbage smiley :)
    Jeg får større straf end dig hvis jeg bliver stoppet, men jeg kører hver dag.
    Bare mine bronzepence

• #9   11. aug 2013 Bare kør.. mc A har ret

• #10   11. aug 2013 Jeg kunne sku heller ikke stå for presset idag, så var ude på en lille tur smiley

• #11   11. aug 2013 køre du nu, bliver det lidt surt, at komme til de ca 48 hk, bagefter, og så ska du bare til at pille det af igen, he he .. men forstår dig fame godt, nå den står der og råber på dig.. ville sku nok også selv hoppe op og tage en tur.. held og lykke med maskinen, som er en fin model.. go sommer og gi gas.. mvh hc

Kommentér på:
Nøj hvor er det svært at lade den være.. !

Annonce