{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Lidt mer Blackbird spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej igen allesammen,

Jeg har lige bestillet et helt sæt telefon holder, kabler til batteri, on/off knap for at tænde strømmen og oplader telefonen vandtæt cover til en Samsung 3GS

Nu kommer så problemet jeg gerne vil spørge jer om. Jeg har allerede bestillet min pakke, nu spørge sælgere hvilken størrelse jeg skal have, og jeg finder så ud af at jeg misset at læse hele texten i annoncen, så det betyder at jeg har bruge for at vide hvilken invendig kronrørs diameter har min Blackbird fra 2001?

Jeg ved, kan bare skruve det hele af og måle, den ærlige sag er den, at jeg ikke ejer et sådan måle instrument, og selv om dette kan købes billigt, (så lidt dovnskab fra mig, det er kender jeg) smiley Men MCG hoster mange dygtige MC'ister som kender mange ting, så min chanse er at nogen allerede på forhånd kender svaret hvilken diameter kronøret har på min CBR 1100XX. Sag nummer 2, sælgeren står og skal sende sagerne imorgen fra england, så med lidt held kan jeg finde et svar i aften og sende dette til ham, og dermed måske være heldig at få mine sager lidt tidligare smiley

Håber det er en venlig person som hurtigt kan hjælpe,

På forhånd tak

Mvh

Hans Dahlin

Dette er størrelserne jeg har at vælge imellem.


Available sizes:-



- 13.3mm - 14.7mm

- 15.0mm - 17.2mm

- 17.5mm - 20.5mm

- 20.5mm - 24.5mm

Og here et link til det jeg lige har købt

http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Fork-Stem-Mount-Din-Charger-Waterproof-Case-for-Samsung-Galaxy-S3-/170941500867?ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt mer Blackbird spørgsmål
Kommentér på:
Lidt mer Blackbird spørgsmål

Annonce