Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærebar strøm problem
  • #1   2. sep 2013 Hmm . .

at din oplader ikke lever den rette mængde strøm...

åååhhh ja også selv om den siger at lader er tilsluttet..

Mål.. du har 15 måle aperrater ude i værkstedet... smiley :)

mvh

• #2   2. sep 2013 Pcen virker fin på 220 v , men den lader ikke

kan der gemme sig en sikring inden i ? den har faktisk været tilsluttet en billy benzin generator , og de har vist ikke helt ren strøm smiley

• #3   2. sep 2013 hmm..
    tror jeg ikke den er glad for,at have været tilsluttet sådan en djævel,
    men
    tør jeg ikke sige om der sidder en sikring... men det er vist meget sandsynligt at der sidder noget, det er vær at tjekke ,syntes jeg..

men stadig... prøv lige at mål hvad den leverer.. måske der ikke er nok til at lade på batteriet, men nok til at den kan tænde og køre... mål for satan.. mål...

mvh

• #4   2. sep 2013 Er der ikke noget med at så'n en DELL skal have at vide, den har fået et nyt batteri...

• #5   2. sep 2013 Bjarne fortæl smiley

• #6   2. sep 2013 Har du prøvet at opdater den?

• #7   2. sep 2013 Endeligt noget jeg kan hjælpe DIG med! ;);)

• #8   2. sep 2013 men stadig... prøv lige at mål hvad den leverer..
    det er hurtigt gjort.....

måske der ikke er nok til at lade på batteriet, men nok til at den kan tænde og køre... mål for satan.. mål...

mvh

• #9   2. sep 2013 Ok så måler jeg den

sådan ca 40 x 30 cm er det ok smiley

Forstår ikke helt det med at en opdatering skulle kunne hjælpe , men skader jo nok heller ikke

• #10   2. sep 2013 P
    E
    R

• #11   2. sep 2013 JA

Muhammed kom op til læge Doktor jeg fåe pisse ont i øje hver gang jeg har sex mæe dansk pige

Ja Muhammed du er overfølsom over for peberspray smiley
    ............................................................
    Og mit meter ligger på værkstedet øv

• #12   2. sep 2013 Per har du opdater din pc?

hæhæ

• #13   2. sep 2013 Nej ikke endnu , er lige ved at Google det , og jeg er åbenbart slet ikke alene om det problem

men den helt rigtige forklaring er jeg ikke kommet til endnu

• #14   2. sep 2013 jeg får tics når man skal hjælpe andre med deres computer problemer også den aldrig har set en opdatering smiley

• #15   2. sep 2013 Hmm..

har du slået knappen tilbage på on.. efter du har skiftet batteri... du ved den knap i bunden, den ved batteri skifte-løsne knappen.. den gå i off, på nogle pcer..

hvis modellen har sådan en..
    mvh

• #16   2. sep 2013 det er bare et clik on , ingen hokus pokus knap smiley

profilbillede
  • #17   2. sep 2013 lol..lol..

et foto fra du gik ud med din far i hans pung... og gik hjem med din mor... hæ hæ..

smiley smiley

mvh

• #18   2. sep 2013 Min kone undre sig også over ,at jeg kunne være den hurtigste sædcelle ud af en million, mens jeg ligger på sofaen med fjernbetjening i den den ene hånd og pattegalleriet i den anden smiley

Der er dælme dulme mange ting quinder ikke forstår

• #19   2. sep 2013 hæ..hæ...

sejt... smiley :)

du må forklar at du har brug for at hvile efter det kapløb med den milllion andre.. smiley :)

mvh

• #21   2. sep 2013 Det der sad på var orginal men det nyet er et kopi , men fejlen er det samme

Fører musen hen over batteri ikon

på det nye viser den 20 % opladet men lader ikke , på det gamle 0 men lader ikke

• #22   2. sep 2013 Chase,

Okay så det du siger er at det gamle batteri viser 20% strøm tilbage på batteriet, og det nye står stadigt på 0%. Når du har sat kabeln i PC og tænder for strømmen, kan du der mærke/høre noget? Med mærke mener jeg, afgiver batteriet nogen form af varme, og høre mener jeg, nogen form for lyd når den sidder i sticket for at lade op? Jeg har tidligare selv haft en af tidligare HP laptops som gjorde et lignende nummer for nogen år siden.

I mit tilfælde viste det sig at batteriet var slidt, de der opladnings joner inde i batteriet var slet ikke til noget, og i de sidste 6 månederne inden den gik helt i sort, blev mit batteri helt varmt , og siger små knittrende lyd.

Dog stadigt mærkligt at den ikke vil lade det nye batteri som du købt selv om en (kopi). Har du kigget så at selve indgangs stikket sidder ok i selve pc, så at når du sætter i selve strømkablen er alt som der skalt? Dog længe siden jeg åbnet en laptop for rep, men med forsigtighed kan du sagtens løsne de sorte skruver og kigge om du kan se noget som skulle måske løsnet sig.

Og den med at den Dell pc skal få at vide, nu har du nyt batteri, det er vist mange år siden Dell fjernede det (tror jeg, 20 år siden jeg sidst haft en dell pc) hehe!

• #23   3. sep 2013 Nu har jeg googlet frem og tilbage, og er heller ikke blevet kloger

Det var det gamle batteri der viste 0 % og det nye 20 % , nu har jeg kørt det nye ned på 0 % for at se om jeg kan lade på det , Nixen , men ingen problem på nogen af dem med 220 v og 2 forskellige lader , så starter Pcen fin

Jeg har haft låget vippet af og kan ikke se nogen fejl eller sikringer og midtben er stadig i laderen

Sku da lidt mystisk, men har sikkert brændt noget af med den benzin generator uden at opdage det smiley

Billig Dell Latitude med 2 spritnye batterier sælges billigt Øv øv øv

• #24   3. sep 2013 En opdatering som der bliver sagt kan sagtens hjælpe. Det ses tit på nye mobiler, hvor de ikke kan lade batteriet helt op før de er opdateret.

• #25   3. sep 2013 Har dog aldrig hørt at man nogensin skulle opdatere sit produkt før man kan lade det op. Skal jo ikke sige det er sådan, men med alle PC jeg har og har haft fordi jeg spiller meget online MMO spil, aldrig selv være udefor denne type af problem, men sikkert sandt skader jo ikke at prøve smiley

• #26   3. sep 2013 Kan ikke helt huske det, men det er noget med at man skal, i bios, fortælle maskinen at der er nyt batteri monteret........

• #27   3. sep 2013 lyder da totalt tosset.....
    men om det er rigtig ved jeg ikke...

mvh

• #28   3. sep 2013 Jeg har både opdateret og været i Bios , men der er ikke noget der har hjulpet

Og det er sådan ca også det jeg kan læse mig frem til div steder

Den gyldne vej er ikke fundet

• #29   3. sep 2013 Måske en driver du skal hente fra producents hjemme side?

• #30   3. sep 2013 hmm..

men du har selvfølge, taget dit måle ins. med hjem og målt din lader igennem..

og den sagde hvad.. ? hvor mange volt og amp..

smiley :)

mvh

• #31   4. sep 2013 Nej den er ikke testet, men har strømforsyninger, og de virker begge på den anden, men skal nok teste teste teste OK

smiley

• #32   4. sep 2013 glæder mig til at høre resultatet af den test.. smiley :)

mvh

Kommentér på:
Bærebar strøm problem

Annonce