Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lædersæder i bilen
  • #1   3. sep 2013 For:
    Ser lækkert og eksklusivt ud.
    Nemt at gøre rent og holde (sæbespånevand og læderfedt).
    Pletter fra sodavand o.lign. er nemme at fjerne, hvis det bliver gjort hurtigt.
    Lugter lækkert (af penge ;-)).
    Imod:
    Virkelig klamt at sidde på om sommeren (det bliver svedklistret).
    Bliver enormt varmt når solen skinner på det.
    Bliver rigtigt grimt, hvis det ikke bliver vedligeholdt (revner og misfarvninger).

• #2   3. sep 2013 Jeg har både haft biler med alm. stofsæder, lædersæder og del-læder og foretrækker klart del-læder løsningen.

Komplet læderkabine ser rigtig lækkert ud, men lige så varmt det er om sommeren, lige så iskoldt er det om vinteren.
    Specielt træls om sommeren, hvor de som nævnt klistre, men de er også brændvarme for et par bare ben, når bilen har stået og kogt i solen hele dagen smiley

• #3   3. sep 2013 pisse koldt om vinteren, sædevarme et must
    glat" med mindre det er dellæder

• #4   3. sep 2013 Steen J: Med mindre det er sommer og du sveder, så plejer man, at klistre ret godt fast til komplet læder smiley .

• #5   3. sep 2013 det er jo smag og behag, skulle jeg have det, ville jeg også klart vælge noget dellæder. af tidligere nævnte årsager! Men ja det kommer jo også an på prisen, og hvor pæn den er. Synes det er en smagssag smiley Bare du har køl og sædevarme i, så klarer du det nok smiley

• #6   3. sep 2013 Løsning på koldt læder om vinteren: Sædevarme
    Løsning på varmt læder om sommeren: Aircon

Hvis man har små børn, er læder genialt! Vores familieskøjte ser trods alt stadig nogenlunde ud, efter utallige is, chokolade og hvad ved jeg, som sæderne har været udsat for.

Det samme kan man ikke sige om den anden øse vi har, hvor der er alm. stofsæder i.

Så jeg er helt klart tilhænger af læderstue. Men som andre har sagt, hvis man ikke plejer den, bliver den ret grim med tiden.

• #7   3. sep 2013 Der er både klima og sædevarme i slæden...

Tak for de gode input.. Tror jeg venter til der kommer en del læder på bud..:-)

• #8   3. sep 2013 haft læder i flere biler, og er det eneste rigtige hvis man har børn. smiley
    Nu har jeg dellæder og det er optimalt..

• #9   3. sep 2013 man kan jo også bare lade være med at lade ungerne æde is og chokolade i bilen smiley Det er en no-go i vores husholdning, de kan få noget frugt når der køres bil. smiley Så er de også nemmere og styre!

• #10   3. sep 2013 Som let beskrevet før... sæd, blod og urin vaskes nemt af.... go for it smiley

Kommentér på:
Lædersæder i bilen

Annonce