Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værelse/lejlighed skilsmisse
  • #2   18. sep 2013 Tjek lige de her sider
    Dba, lejebolig og boligportalen

• #3   18. sep 2013 Tak, jeg leder og leder men damn det er dyrt at leje i forhold til eje.

• #5   18. sep 2013 Jeg bor på landet, der er for langt til storbyen, men ellers en rigtig god tanke

• #6   18. sep 2013 Køb fruens andel af hytten til aktuel markeds pris ( eller sælg til hende hvis muligt) det er nok den i sidste ende billigste måde at få tag over hovedet,, At have en hytte stående tilsalg i årevis er ingen økonomisk gevinst ( og det er de færreste fraflyttede exér der i en længere der hverken kan eller vil blive ved med at betale husleje til fortiden... )

Man kan også godt leje ud på landet, Hvis lejemålet er rimeligt og prisen den samme, så er der sgu altid en frisk knægt der er klar på at flytte ind smiley

Held og lykke. Mvh Brian

• #7   18. sep 2013 Ja kig i boligportalen eller avisen..

Åh jeg kender det for godt. har stået der engang selv.
    Men jeg flyttede i sommerhuset og boede der hele sommeren indtil jeg fik ro i sindet og kunne finde ud af hvad der var op og ned.

Håber du finder noget.

Held og lykke

• #8   18. sep 2013 Tjae det var jo egentlig også en mulighed at leje hele huset ud, og flytte derfra begge to...

• #9   18. sep 2013 Udlejnings muligheden er dyr dyr dyr smiley skat er ikke sådan lige at snakke med, Har du en revisor så vend det lige med ham, inden i udlejer. Mange får et mindre chok når de opdager hvordan staten mener selvangivelsen skal se ud når man som privat mand udlejer smiley

• #10   18. sep 2013 ok smiley jeg troede man kunne trække en hel del fra osv. bare sørge for at indtægterne ikke blev for høje, men "passede"

• #11   19. sep 2013 Har fået tilbudt en kolonihave og et sommerhus, så jeg er lidt mere rolig lige nu, dog er der 60 km fra sommerhuset til mit arbejde, så tager kolonien..

• #12   19. sep 2013 Spørg lige om hvornår de lukker for vandet evt.
    Det er hyggeligt i kolonihave og så lige et bette gas fyr så skal du nok kunne holde varmen smiley

• #13   19. sep 2013 de lukker ikke ned for vand eller strøm, det er nogle af mine venner der har det, og jeg skal lige se om jeg kan bruge min gasovn

• #15   19. sep 2013 ja, jeg er klar over det, men jeg tror at der er elvarme derinde

Kommentér på:
Værelse/lejlighed skilsmisse

Annonce