2.917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kia mekaniker. eller alt anden mekaniker Kia mekaniker. eller alt anden mekaniker

Hej . Er der en auto mekaniker . På Sjælland der mod aftalt pris . Kan hjælpe mig ... Min Kia ceed .1.6 crdi . Siger mærkelige klonk lyde fra fortøjet et sted , når jeg køre over vejbump, brøndæksler osv .. jeg har skiftet stabilisator bolten højre side . Uden virkning har virkelig svært ved at spore hvor det kommer fra . Har haft den på lift og hevet i alt . ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kia mekaniker. eller alt anden mekaniker
  • #1   23. sep 2013 Er det ikke bare et kødben der er gådet

• #2   23. sep 2013 Tvivler hvis kødbenet er skiftet smiley

Men prøv at sæt et brækjern imellem bærekuglen og se om du kan vrikke med den.
    Ellers kan det også være et godt og grundigt kneppet topleje/bæreleje, men vil tro det er din bærekugle du kan høre.

• #3   23. sep 2013 det kan være en bærekugle? eller stabilisator kødben smiley

• #4   23. sep 2013 worst case kan det være slidte bøsninger i bære armene

• #5   23. sep 2013 tårnleje

• #6   23. sep 2013 Hvorfor dog ikke bare køre ind til den nærmeste auto partner,mekonomen,auto mester ect ect. Få den Op på liften og finde problemet.. Er det dyrt så betal 300,- sig pænt tak for hjælpen, og søg efter nogen som kan løse det problem der nu har et navn.???

• #7   23. sep 2013 Der er også mange der laver gratis synscheck, det kan man jo bruge hvis man syntes.

• #8   23. sep 2013 Og sørg endeligt for at finde en gammeldags mekaniker. Har en bekendt, som sendte sin bil på værkstedet ved forhandleren. De ville skifte hele forhjulsophænget, de sendte den så på et automester i stedet for som resulterede i han skiftede et leje til hele 59 kr.

• #9   23. sep 2013 Det er ikke sikkert forhandleren har adgang til kun et leje, tit så er stumperne en enhed.
    på nogle Opel'er kan man ikke bare skifte bærekuglen, der skal hele bærearmen skiftes, og nogle andre skal man til at save nitterne af bærearmen, også bruge en "universalt" bærekugle.
    Så er det ikke sikkert værkstedet har syntes det var tiden vær, hvis de skal bruge 1time på at hive bærearmen ned, også save nitterne ud osv, så er det måske billigere bare at sætte en ny bærearmen på, også kun bruge 15min i stedet for 1 time.

• #10   23. sep 2013 Prøver sgu at smide den forbi en automester eller mekonom . For hvis jeg først går igang med at skifte det ene og det andet og det ikke var det . Ender man jo op med at have brugt en formue ..

• #11   23. sep 2013 Nu ved jeg ikke hvor langt du ville køre men Rødvig Au2shop er et super værksted og god kundeservice.

Hvis ikke det er stabilisatorstangen kan det være.

Bøsning i bærearmen. Eller bærekuglen. Tårnlejer eller den er gået løs der hvor tårnet er skruet til. Hvis du er sikker på lyden kommer fra den ene side af bilen så det bare og gå den efter igen.

Frem med en koben og rykke lidt hist og pist hvor kugleledne sidder og se om der er slør. Men når den siger knolk over bump og brønddæksler er det som regl stabilisatorstangen som driller. Hyundai I10 og I30 havde mange problemer med stabilisatorstængerne.

• #12   23. sep 2013 Har osse nogle gange hørt defekte støddæmpere komme med "klonklyde"

Kommentér på:
Kia mekaniker. eller alt anden mekaniker

Annonce