Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet Iphone
  • #1   24. sep 2013 Allan, er du stiv?
    Hvad mener du? Den er væk og du spørger om hvad? smiley

• #2   24. sep 2013 Kan se jeg ikke er den eneste der fatter hvad der menes......

• #3   24. sep 2013 Sig mig er i stive?
    Jeg gentager lige hvad der står øverst:

hvis forsikring dækker evt hvis den bliver stjålet, ja den er væk nu?

• #4   24. sep 2013 Det er en stjålet mobil det handler om

• #5   24. sep 2013 Humm har du prøvet at spore den ?

• #6   24. sep 2013 vil altså give de andre ret Allan, Det virker som om det er rommen der skriver og ikke dig smiley

Måske du skulle formulere det anderledes ala.
    "Det er arbejdsgivers telefon ( firmatelefon evt ) som jeg har til rådighed, og selv betaler for, nu er den stjålet, så dækker forsikringen? "

• #7   24. sep 2013 Jeg bliver totalt forvirret af "evt" og "?"
    Har du fået stjålet din arbejdsgivers tlf? Så er det hans forsikring.

• #8   24. sep 2013 Jeg er ikke en IT fyr, så alt det gylle der har jeg sikkert ikke aktiveret, eller har jeg???

Spørgsmålet er om det er min eller hans forsikring der dækker bare det og ikke andet?

Hells: Det er jo lige det jeg skriver, men du mener jeg 3 gange i gennem teksten bør skrive Iphone selv om det står i teksten?

• #9   24. sep 2013 Hold nu kæft Allan smiley
    Det er ikke din forsikring men mesters der skal betale, det er jo ham der ejer den.

• #11   24. sep 2013 Måske har du måske har du ikke men hvis det ikke er det du spørge om skal jeg nok lade hver med at kommenter og skrive hvordan du evt kan tjekke det smiley

• #12   24. sep 2013 What, det er en firma tlf?

• #14   24. sep 2013 Principielt er dette vel ikke et lån, men en firma tlf. Uanset hvem der betaler abbonnement er det vel stadig firmaets, og derfor deres forsikring? Vi har fået stjålet et par computere fra biler på tur, og det dækkede firmaets forsikring da.

• #15   25. sep 2013 Igen fra indlægget:
    Betaler selv abonnement.

Det er ikke en jeg behøver og den skal afleveres ved stop i firmaet.

• #16   25. sep 2013 Regnede med svar om at både den og den dækkede, og det fik jeg jo ret i.

• #18   25. sep 2013 vi har på vores arbejdsplads fået at vide at ingen forsikring dækker ved tyveri uden for arbejdstiden d.v.s at alt skal låses inden på jobbet inden vi går hjem, vi kan godt ta udstyret med hjem, men så dækker forsikringen ikke arbejdsrelateret udstyr, sagen er klar

• #19   25. sep 2013 Mike S:
    Du er da helt klart den eneste deciderede mongol i denne tråd, så bare fis af med dig!
    Per M er bare gammel og kan ikke huske hvad han startede med at læse osv smiley

• #20   25. sep 2013 Så er den da bare forsvundet i arbejdstiden.

• #21   25. sep 2013 Den er meldt stjålet kl 22 om aftenen i Tyskland, sådan som det faktisk er sket.
    Må se hvad de forskellige forsikringer siger i løbet af ugen.

• #22   25. sep 2013 Hvis den er stjålet og ikke lå i dit hjem, eller din bil, er det arbejdspladsens forsikring. Er det fra din bil eller dit hjem, er det egen indbo..

• #23   25. sep 2013 Min far fik stjålet hans computer en nat den stod på en anden mands kontor. Det var den anden mands forsikring der dækkede.

• #25   25. sep 2013 Mike S: Fis nu af din nar!

• #26   25. sep 2013 Min arbejdsgiver gav mig denne mobil med ordene: Sådan en har vi alle.

• #28   25. sep 2013 Udstemme på vej til Mike

• #30   25. sep 2013 Se det fra en positiv vinkel... Nu er du af med den !! Apple lort smiley Og har en fornuftig grund til at anskaffe dig en telefon med mande appeal.... Gó Allan gó smiley

• #31   25. sep 2013 Hej Allan hvis din telefon er i din varetægt så er det din indbo forsikring der dækker og den skal være stjålet ved lommetyveri som skal politiandmeldes !!! husk det !!!

• #32   25. sep 2013 eller have været aflåst med synlig indbrud

• #33   25. sep 2013 Mike S. Hvis din Iphone bliver stjålet og du på find min Iphone kan se den render rundt i rumænien, then what smiley jeg ved du kan låse den, men det kan låses op. har en bekendt der havde fornøjelsen af den oplevelse.

• #34   25. sep 2013 Tak for støtten, flere har åbenbart sendt stemmer til fryseren, dejligt med den support, TAKKER.

• #35   25. sep 2013 Hej Allan,

Som nævnt lidt så er det din indbo som skal dække telefon, bare huske at du har lavet en politianmeldelse. Og tjekke om din iphone er registreret online så kan man vist spore den slags telefoner. Håber du finder den igen.

Mvh

Hans

• #37   26. sep 2013 vil gerne høre udfaldet på denne sag når der kommer en afklaring, vh

• #38   26. sep 2013 Min indbo dækker den, ventede bare på at komme hjem fra job i udlandet og spørge forsikringen.
    Simpelt tyveri.

• #39   27. sep 2013 Gå ind på Icloud.com og indtast dit apple ID.
    Så kan du se hvor telefonen er og hente den.. Du kan samtidig spærre den, så tyvene ikek kan bruge den til noget som helst...

Jeg hentede en Mac i sidste uge på et pizzaria, der havde købt den af tyven til 1500kr

• #40   27. sep 2013 Fedt nok Sebastian, men hvis du gad læse vil du se at de ting har jeg ikke koblet ind, da en tlf for mig er noget til at ringe til og fra eller sms, intet andet.
    For 3-5.000 kan man jo købe en bærbar i god form, det er en Iphone slet ikke værd.

Hvordan kunne du helt præcist finde den? Hvordan ser man om den er på grundplan eller på 3. sal?

Det er jo i øvrigt ulovlig omgang med hittegods eller hæleri.

• #41   27. sep 2013 Allan hvis du så gad at formulere dig ordentligt? Jeg har skam læst hele tråden og forsøger bare at give dig et råd...Kan se der er flere der er i tvivl om hvad du mener andre steder også, så måske du skulle vende den indad og være lidt mere præcis i det du skriver?

"Jeg er ikke en IT fyr, så alt det gylle der har jeg sikkert ikke aktiveret, eller har jeg???"

Der står ikke at du ikke har brugt et apple ID nogen steder..Det er efterhånden standard man gør det når man har en Iphone, og med det du selv skriver ved du det jo heller ikke selv. For mig betyder det, at der er en chance for at det måske er indtastet..? Hvor skulle jeg vide fra, at du efter at have skrevet overstående sætning nu er sikker på at du ikke har indtastet det? Eller at du reelt mener at der skal stå, at du ikke har det?
    Tjek din mail om der ikke ligger noget fra apple, måske du har indtastet det....

Jeg er ret sikker på at man kan lukke den via serienummer også: Men hvordan ved jeg ikke. Din arbejdsgiver må have serienummeret
    Jeg synes det er sjovt at tyveknægte ikke holder sig fra apple produkter.... Størstedelen af de appleprodukter bliver sporet! så det er noget af en chance at tage for en tyv...

Forsikringen dækker, men husk at hvis du fx anmelder flere ting indenfor de næste par år, så kan de smide en selvrisiko på eller lade din prisen stige på dine forsikringer...

Adressen er ret præcis... Men man kan ikke se hvad sal den er på.
    tricket er at tage til adressen og spille dum.Sige til folk man ser, at hvis de finder en MAC i en skraldespand skal de ringe til dig, da den er stjålet og låst, og dermed ikke kan bruges..og at det er politianmeldt... I vores tilfælde kom den efter 5 minutter efter jeg havde talt med nogle udlændinge i en baggård der intet vidste. De kom så ud med den efter lidt tid... De fortalte at tyven boede ovenpå og at de havde købt den til 1500kr. De vidste ikke den var stjålet, så de gav den retur..

• #42   27. sep 2013 Godt det ikke var en boligblok med 300 beboere.
    Nogen siger at det tyveri halløjsa er slået til af sig selv og andre ikke, derfor formuleringen.
    Er der nogen her der ved hvor IMEI og serienummer står på en Iphone 4?

• #43   27. sep 2013 Det står inde i iphonen under generelt- om ., men havde du slået find min iphone til var der en grøn app på skærmen der ligner en radar .

• #44   27. sep 2013 Jeg er ret sikker på at "find min iPhone" er aktiv som standard hvis blot man er logget ind med apple ID. Hvis Allan klikker sig ind på iCloud.com, kan han bare lige prøve at logge ind. Hvis han ikke kan logge på, har han ikke oprettet et apple ID, og sagen er afklaret. Hvis han kommer på, er det enormt (!) nemt at søge efter telefonen, og den vil fortælle ham hvis enheden ikke har fået aktiverings sporringstjenesten.

Lad være med at være sådan efter ham, det er der ingen grund til. Jeg kan godt forstå hvis han ikke er klar over om han har aktiveret tjenesten, og om han kan finde ud af at bruge den. En god tone tjener sig i øvrigt oftest bedst.

• #45   27. sep 2013 Hmm, synes godt nok det her var en kedelig historie....! Ikke omkring telefonen, men tonen i den her tråd.... Wtf? Fis af.. mongoler... Er vi blevet nedgraderet til 4 klasse?

• #47   30. sep 2013 Du går bare til din mester og siger lortet er væk og han skal give en ny eller siger du op.

Og griner han så klap ham en.

• #48   1. okt 2013 Forsikringen betalte..............

• #49   1. okt 2013 Godt.

smiley

Kommentér på:
Stjålet Iphone

Annonce