{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogele gange håber jeg det er mig der misforstår
  • #1   2. okt 2013 Jeg forstår godt at du håber at du misforstår - desværre er din forståelse ingen misforståelse........

Manden er en idiot og burde bures inde på forvaring......

Jeg har sgu aldrig fattet at de typer findes og endnu mindre at strafferammen er så forsvindende lille smiley

Pigens liv er ødelagt for altid....!!! smiley :(

• #2   2. okt 2013 Ja man skulle tro at mange af de danske dommer er nogle perverse svin med de domme de giver i de sager.

Han skulle have et nakkeskud, der må der være gode penge i at blive hit-man i Danmark med alle de perverse svin der bor i dette land.

• #3   2. okt 2013 "Sex-sulten mælkemand kastede økse efter lille pige"

EB kan bare noget med de overskrifter..

• #4   2. okt 2013 ja det var bedre de brugte lidt penge på at få ham nakket.

• #5   2. okt 2013 2½ år ??? fatter ikke en skid, hvordan kan sådan en person få en dom på KUN 2½ år.

• #6   2. okt 2013 Jeg er normalt ikke til hele "død ved kølle"-konceptet, men i dette tilfælde...

• #7   2. okt 2013 Nu siger jeg ikke 2.5 år er nok... Men når man se på de straffe, man kan få over på den anden side af andedammen. Så er staffen langt, fra nok til at skræmme folk.

Eks. Hvis jeg dræber en, så ved jeg i dk giver det 16 år. Evn med løsladelse efter 10 år pga god opførsel. Det er så straf, der er til at forholde sig til.
    I USA kan man i mange stater for få en dødsdom.. Hvis jeg stod til en dødsdom, hvorfor skulle jeg så frivillig overgive mig ?? Sjovt nok er USA også det sted med FLEST series drab. Der er nemlig stadig "kun" dødsstraf en gang, lige meget om der er tale om en eller 500 mord.

Rene
    Der er så en kæmpestort problem med nakketskudet... Der er sku ingen fortrydelseret, hvis personen er uskyldig.

• #8   2. okt 2013 Den mand er da fuldstændig.. blæst i knolden?! Det lyder jo som en 8årig knægt der leger med forstørrelsesglas på myrer.. Nu bare i ældre version og en lille pige under forstørrelsesglasset.. sygt!

• #9   2. okt 2013 Laver man et bankrøveri, så får man en straf FRA 3 år og op af. Men for at ødelægge et barns liv får man 2½!!! forstå det hvem der kan, jeg kan ikke.

• #10   2. okt 2013 Syg verden

• #11   2. okt 2013 han har jo tilstået, sagt i retten at hun selv var med på idéen - så er der vel ingen tvivl om skyld og et velplaceret luger-skud i baghovedet er på sin plads - så sparer man også skattekroner på hotelregningen til ham.

• #12   2. okt 2013 Nu kommer der med garanti den med at jeg er selv blæst i potten osv osv, fra folk der mener selvtægt er det værste og at man skal lade de vattede dommere dømme efter nogle latterlige strafferammer.

MEN, den nar var allerede død på meget bestialsk vis 3 gange pt, hvis det var mit barn han havde gjort det ved. Intet mindre...

Kom så bare med den løftede pegefinger, min holdning ændrer sig ikke uanset.

• #13   2. okt 2013 Thomas R:

Der er vi helt enige........!!

Og jeg vil endda sælge billetter til showet og lade pengene gå til Voldsramte børn samt foreningen til genindførelse af dødsstraffen........

• #14   2. okt 2013 Er enig med dig Thomas R...

Hvor ville jeg dog gerne have lov at få 10 minutter alene med sådan en mand...
    Vil sgu nok blive de sidste 10 minutter for ham tror jeg...
    Har selv 2 piger på 3 og 5 år og hvis nogen nogensinde skulle gøre dem ondt ville jeg sgu ikke kunne styre mig selv tror jeg...

• #16   2. okt 2013 WTF!!!

• #17   2. okt 2013 jeg vil befri jer for mine tanker og mening, omkring det svin..

• #18   2. okt 2013 Han skal nok få det hyggeligt i fængslet, ligegyldigt hvor længe han får. Den eneste forskel er vel hvor mange skolebusser man bagefter kan parkere i hans røvhul, alt efter hvor lang straffen bliver.

• #19   2. okt 2013 Mikkel J,

Sådan er det desværre ikke danske fængsler. Pædofile og incestforbryder og den slags er oftest sat sammen med ligesindede, og kommer derfor ikke i kontakt med de "hårde" gutter der ville kunne tryne dem.

I stedet kan de så gå og udveklse skumle ugerninger med hinanden og gejle hinanden op til at begå nye og mere modbydelige gerninger når de bliver lukket ud igen.

Det er ikke som på amerikanske film desværre.

• #20   2. okt 2013 Var det en af mine unger han havde lavet den der på..
    Så tog jeg glædeligt 3år for at have nakket det svin..!!

Gid hans røv måtte klø' og hans arme var for korte...

Kommentér på:
nogele gange håber jeg det er mig der misforstår

Annonce