2.200 visninger
|
Oprettet:
Anbefal en Router {{forumTopicSubject}}
Hej alle I super intelligente pc nerds
Kan I anbefale en god router? Det skal kunne bruges med 50/50 fiber fra Waoo som jeg får installeret på mandag. Skal desuden kobles på 2 iPhones, iPod, Samsung smart tv, og en bærbar. Og huset er i 2 plan.
Har fået anbefalet en Asus N66u eller TP-link WDR 4300.
Men intet af disse siger mig en brik
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 458
Og det er den bedste router jeg har haft til dato.
Skulle jeg ud og købe router igen vil jeg dog få en der understøtter den nye ac standard (ved ikke om dem du nævner gør det)
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 458
de her understøtter f.eks. ac standard:
Linksys EA6300
ASUS RT-AC56U
flere der gør:
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/router.aspx?dataforbindelsesprotokol=%5BIEEE+802.11ac%5D
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 458
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 458
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 529
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 324
Os så er det nemt at kontrollere hvem der skal på af vininder og venner og kan ordnes fra en smartfone
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Bliver alt andet overflødigt i nærmeste fremtid. ??
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Men ville jo være tåbeligt hvis den er forældet allerede. Den skulle vist bare have vundet en masse test for nyligt
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
køb linksys/cisco, det fungerer bare.....
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 777
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 65
Hilsen Morten
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 136
Linksys EA6400 er en SUPER router der bare virker. Jeg har en EA4500 det var top model dengang jeg købte. Har aldrig problemer med den. Jeg ville klart tage den nyeste i dag da de har AC som er den nye standart der snart kommer i alt, som er hurtigere end den gamle wifi ´n´ Linksys er cicso klasse som bruges i alle større virksomheder. Det er der en grund til. Deraf også prisen. Men hvorfor ikke købe noget der virker i første omgang
aug 2012
Emner: 11 Svar: 274
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
aug 2012
Emner: 11 Svar: 274
Næste trin på stigen er så ac standarden, men for at kunne udnytte ac standarden skal både din router og dine enheder være ac.
Langt de fleste nyere enheder er 'n' standard, mens f.eks. tv og hd recordere typisk kører 'g'.
Hvis du ikke har en ac enhed i huset og nok ej heller lige får det i nær fremtid så kan du sagtens nøjes med en router uden. Selv hvis du (om 2-3 år) får en ac enhed i huset vil den sagtens kunne tilgå en 'n' router.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 458
Så hvad taler for at lade være ? den er jo fuld ud kompatibel med ældre standarder.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Så slipper jeg for at bestille over nettet eller selv ud at køre efter en.
Men ville da lige høre om den er noget skrammel eller ej inden jeg siger ja til den.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 458
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Anbefal en Router