1.154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Bærbar computer. Bærbar computer.

Hej Folkens.

Kæresten har snakket en hel del om af hun godt ville have en Bærbar som i gamle dage.
Og tænker lidt på af finde en til hende her til Julegave.
Men har en stramt budget på 500 ( Hun bliver sur hvis det overskrides )
Også tænker jeg, Er jeg totalt fuckt med den ide om en go Bærbar til den pris?
Evt Brugt. Men hva fuck skal man lede efter. Og den skal jo helst være så pæn som muligt smiley

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar computer.
  • #1   30. nov 2013 du får sgu ikk meget computer for 500kr smiley Du mente vel 5000? smiley

• #2   30. nov 2013 Nej deværre. De er sku irreterende sådan nogle tøser.

• #3   30. nov 2013 Er ked af at må meddele dig, at du er totalt fuckt

• #4   30. nov 2013 Sætter pris på din direkte måde af udtale dig Thomas R smiley

• #5   30. nov 2013 Øhh af en fyr der kalder sig "Hells Rider " lyder du sku noget vattet.Køb nu bare en god ny bærebar til tøsen,og lad hende himle op et par minutter .så finder hun ud af at "Du gjorde det for hendes skyld "og julefreden bredder sig i det lille hjem

• #6   30. nov 2013 du kan muligvis finde en af de der små HP-satanner til lidt over 2000, men spørger du mig er de til at lukke op og skide i!

• #8   30. nov 2013 Den er ok, men prisen er sat sammen med hvad den kan, og kvaliteten af varen. Men den er fin nok til at bruge som arbejds/surfe computer smiley

• #9   30. nov 2013 Lige præcis, du får hvad du betaler for smiley Og packard bell er bestemt heller ikke et af de mærker jeg ville anbefale nogen som helst at købe.. svarer til en kinesisk motorcykel sådan cirkus!

• #10   30. nov 2013 Packard Bell er det sammen som Acer, de er fine nok. Men generelt er jeg ikke tilhænger at laptops til under 4500

• #11   30. nov 2013 Nypriser på bærbare starter ved Ca. 2500. Må den være brugt kan du finde en ok til Ca. 1000. Søg på dba efter latitude e6400 de skal koste Ca tusind, den ser ikke helvedes smart ud, men den er rimelig hurtig og god kvalitet. Men enten find en med Windows 7, for den kom oprindelige med xp, og det er altså for udateret, med mindre du selv kan installere win7

• #12   30. nov 2013 Her er en bærbar til 100 kr som ikke er stjålet. Og så er penge til overs til at inviterer hende en tur på grillen.

(link fjernet)

• #13   30. nov 2013 Du stillede jo selv spørgsmålet og ordvalget er dit eget haha.

Ej du får dog intet brugbart for 500 kr. Så i elgigant avisen fra denne uge, at de havde nogle i omegnen af 2000-2500 kr. Om de er noget værd aner jeg så ikke.

• #14   30. nov 2013 Med det meget begræsede budget skal der kigges brugt. Her kan man ofte få noget rimeligt til i omegnen af 1000kr, men 500? Så skal du vidst være rigtig heldig eller kende en der bare skal af med sin gamle.

/ask

• #15   30. nov 2013 Som svar #12 og så en tillægsgave på et gavekort til en restaurent! Bare for at vise hende, hvor urealistisk hun er.

• #16   30. nov 2013 Hvis du kigger efter brugt, kan du nok godt få noget okay til omkring de 1000kr. Det giver noget med en Core 2 Duo, måske en Intel Core i5, hvis du er heldig. Bare sørg for at kig efter Core 2 Duo, eller Intel Core i3, i5 eller i7. Særligt når det er en bærbar. Disse processorer yder rigtig godt, bruger ret lidt strøm (højere batteritid), samt har en lav varmeudvikling, kontra mange andre processorer. Dedikeret grafikkort skal du nok ikke regne med, ingen for det budget. Mht. RAM burde 2-4GB være fint.
    Hvad skal hun bruge den til?

Kan anbefale Lenovo/IBM, Dell og ASUS. HP's Elitebook-serie er også god, men ellers så hold dig fra HP, Acer, Medion, Toshiba, Packard Bell, eMachines osv. De førstnævnte modeller, er af højere byggekvalitet, Lenovo/IBM's Thinkpad modeller, har faktisk magnesiumsindlæg i skærmlåg og chassis, som gør dem særligt modstandsdygtige for skrammer, tab osv. Skriv gerne hvis du har spørgsmål.

Held og lykke med det.

• #19   30. nov 2013 Find en ældre IBM Txx og pres prisen lidt - det burde kunne lade sig gøre, at finde sådan en. Så har hun computer de næste 50 år.

• #20   30. nov 2013 tror de er bedre og finde hende noget andet.. der lige lige præsis 3 min inden hun har kastet den ud af vinduet i arrigskab fordi den er for langsom

• #21   30. nov 2013 Ja prøv lige at snakke med en af de uautoriserede shops, der handler med brugt Pc-udstyr. Du burde nok kunne hitte en anvendelig brugt bærbar til ca. 500. Det er fandeeme et marked, der har fart på:-)

• #22   30. nov 2013 har aldrig haft problemer med mine acer computere....

• #23   1. dec 2013 Altså, da jeg havde min acer computer. Der havde jeg ikke andet end problemer med den. Jeg havde en Acer Aspire TimelineX, med i5 og 640gb harddisk, 4gb ram. Og jeg ved ikke hvad. Den kostede 7500. Og af regniner oveni, ender den i over 10000, dog har forsikringen dækket det meste. Havde problemer med harddisken, 2 gange, grafikkortet 1 gang, skærmen faldte fra hinanden, og det samme gjorde knapperne. Jeg passer på mine ting, dog lyder det ikke sådan når i læser dette. Men det gjorde jeg altså, og gør stadig. Nu har jeg en ASUS, hvad model det er ved jeg ikke, men den har i7 processor, 1000 gb harddisk, 8gb ram, osv osv. Den duer bare, har haft den i næsten et år nu, og den kører bare derud af! smiley
    Jeg gav på tilbud, 6000 for min. Ellers mener jeg at den kostede knap 8500 :).
    En af de sidste modeller med WIN7, hvilket jeg er totalt glad for. Det nye WIN8 er jeg sgu ikke så vild med smiley

Kommentér på:
Bærbar computer.

Annonce